Umowę podpisali ze strony inwestora - Radosław Kantak, dyrektor Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Gdańsku, a wykonawcy prac - Anna Bystry, przedstawiciel lidera konsorcjum firmy Trakcja PRKiI SA, na co dzień specjalizującego się w inwestycjach kolejowych.
- Po burzliwych dyskusjach projekt udało się dopiąć. Dziś mamy już wybranego wykonawcę. Termin, mam nadzieję, że zostanie zachowany zgodnie z umową, a jest to koniec grudnia 2019 r. – mówił dyrektor GDDKiA.
- Jako wykonawca mamy nadzieję, że kontrakt zostanie wypełniony sprawnie i z jak najmniejszą uciążliwością dla lokalnych mieszkańców – mówiła Anna Bystry.
Rozwiązanie najbardziej bezpieczne
Inwestycja, prowadzona według formuły projektuj i buduj, będzie polegała na rozbudowie skrzyżowań o pasy do lewoskrętów. Dodatkowo skrzyżowanie z drogą Bałdowo – Gorzędziej zostanie wyposażone w sygnalizację świetlną. W ramach inwestycji poddane remontowi lub rozbudowie będzie pięć obiektów mostowych nad drogą krajową nr 91, linią kolejową, nad rzeką Drybok, przejście pieszo-rowerowe w okolicy mostu knybawskiego i przyczółek zachodni tego mostu. (...)
Napisz komentarz
Komentarze