Jak wypromować portal firmowy w internecie?

  • 5.12.2017, 15:00 (aktualizacja 05.12.2017 15:20)
  • artykuł sponsorowany
Jak wypromować portal firmowy w internecie?
Lokalne firmy działające w miejscowościach wypoczynkowych największy ruch w interesie odnotowują w okresie wzmożonego ruchu turystycznego. Im więcej ludzi w mieście, tym łatwiej o potencjalnego klienta. Warto wiedzieć, jak wybić się na tle konkurencji, by optymalnie wykorzystać tych kilka miesięcy w roku.

Żyjemy w czasach rewolucji elektronicznej i błyskawicznego rozwoju internetu. Dziś każdy, kto tego chce, może mieć dostęp do globalnej sieci i nie musi za to płacić przysłowiowego miliona monet. Wystarczy smartfon z dostępem do internetu i już można być online. I w ten właśnie sposób turyści szukają w obcym dla siebie mieście firm usługowych i gastronomicznych, sklepów, kin, ciekawych miejsc. Podobnie postępują stali mieszkańcy miasta. Gdy nie potrafią czegoś znaleźć, ratunku szukają w internecie.

Nie jest tajemnicą, że przeciętny internauta nie marnuje czasu na długie wyszukiwanie. Zadowala się kilkoma pierwszymi pozycjami na pierwszej stronie wyszukiwarki Google i na ich podstawie planuje swoje dalsze działania. I właśnie dlatego warto się postarać o to, by znaleźć się w pierwszej piątce wyników Google. Reklama internetowa Gdańsk to dobry krok w stronę zwiększenia ruchu na stronie internetowej firmy, a co za tym idzie, pozyskanie większej liczby klientów.

Rzecz nie jest łatwa, bo jak już wspomniano, konkurencja nie śpi, a chętnych na podium jest wielu. Dlatego zamiast przedzierać się po nocach przez tajniki pozycjonowania portali internetowych, rozgryzać zasady SEO i SEM, lepiej powierzyć to zadanie fachowcom. Wyspecjalizowana agencja SEO Gdańsk w krótkim czasie zrobi to, na co słabo obeznany w reklamie internetowej właściciel firmy musiałby poświęcić długie tygodnie bez gwarancji sukcesu. W ramach usług oferowanych przez agencję można liczyć na kampanię SEO i SEM, opracowanie strategii content marketingowej, audyt SEO oraz marketing w mediach społecznościowych. Media społecznościowe, chociaż pozornie służą tylko rozrywce, potrafią odegrać ważną rolę w rozwoju firmy.

Powiedzenie: „Nie ma cię w internecie – nie istniejesz” odnosi się także, a może nawet przede wszystkim do firm. Strona internetowa, opinie klientów, zdjęcia zrealizowanych projektów lub usług, zdjęcia siedziby firmy, informacje kontaktowe – to wszystko świadczy o wiarygodności przedsiębiorstwa i nastraja pozytywnie potencjalnych klientów. Warto zrobić wszystko, by być wysoko w rankingu Google. To nie tylko kwestia prestiżu, to świadome budowanie marki, niezbędne do rozwoju firmy i pozyskiwania nowych kontrahentów.

artykuł sponsorowany
Podziel się:
 

Pozostałe