piątek, 29 marca 2024 16:23
Reklama
Reklama

Trzecia edycja największej konferencji o marketingu kultury odbędzie się w Gdańsku!

GDAŃSK 1 i 2 marca 420 osób z całej Polski weźmie udział w organizowanej przez Instytut Kultury Miejskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka. Prelegenci opowiedzą m.in.: o nieoczywistych trendach, które wpływają na kulturę (Natalia Hatalska), budowaniu relacji z publicznością (Jonathan Goodacre z The Audience Agency) czy współpracy z projektantami graficznymi (Rene Wawrzkiewicz, Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych). Pełen program: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.
Trzecia edycja największej konferencji o marketingu kultury odbędzie się w Gdańsku!

Autor: fot. PaweBJo

- Konferencja sieciuje środowisko kultury z całej Polski. To forum dyskusji i wymiany doświadczeń między osobami zajmującymi się promocją i marketingiem kultury. Wszyscy mierzmy się z podobnymi problemami organizacyjnymi, obserwujemy trendy z zagranicznych instytucji kultury i wdrażamy je w naszych miejscach pracy. W coraz większej liczbie instytucji prowadzone są badania publiczności, na podstawie których planowane są działania programowe i promocyjne. Pracując nad programem wydarzenia uwzględniamy wnioski z lat poprzednich oraz obserwujemy trendy i tematy, które aktualnie poruszają środowisko – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

Prelegentami trzeciej edycji są m.in.: Natalia Hatalska (Hatalska infuture institute), Jonathan Goodacre (The Audience Agency), Mar Dixon (#AskTheCurator, #52Museums), Izabela Helbin (Krakowskie Biuro Festiwalowe), Cezary Chwicewski (Up to Date Festival), Joanna Tabaka (Widok na Widownię), Rene Wawrzkiewicz (Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych, Warszawskie Kroje), Grzegorz Jędrek (Ośrodek „Brama Grodzka Teatr NN”, wniedoczasie.pl), Mateusz Czech (Brand24), Justyna Kozioł (justynakoziol.pl), Sylwia Szczepańska (Sotrender). Pełen program znajduje się na stronie:www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Wydarzenie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności.

Bilety na konferencję zostały wyprzedane. Dostępny będzie bezpłatny streaming online z konferencji na kanale Youtube IKM: www.youtube.com/IKMGdansk.

Tematy, które Instytut Kultury Miejskiej proponuje tym razem to m.in.: nieoczywiste trendy, które mogą inspirować kulturę, angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych, rozmowy o bolączkach i radościach codziennej pracy osoby promującej wydarzenia kulturalne, sprzedawaniu doświadczeń przez kulturę, demokratycznym zarządzaniu instytucją kultury, projektowaniu graficznym dla kultury, badaniach pomocnych w projektowaniu działań instytucji.

- Marketing w Kulturze to wydarzenie, które rozwija się co roku. Wiemy, że ważnym elementem konferencji są popołudniowe warsztaty, dlatego organizujemy równolegle aż sześć sesji szkoleniowych. Dają konkretne umiejętności i wiedzę z e-mail marketingu, prowadzenia profili w mediach społecznościowych, budowania swojego wizerunku, analizowania danych, czy podpowiadają z jakich praktycznych (i bezpłatnych) narzędzi online powinien korzystać każdy menedżer social media. Dbamy także o integrację uczestników i przestrzeń do rozmów. Wieczorem zapraszamy ich na Noc Potknięć, podczas której chętni opowiedzą w lekkiej i niezobowiązującej formule o swoich mniejszych lub większych kulturalnych, projektowych potknięciach – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.


Konferencja Marketing w Kulturze organizowana jest przez Instytut Kultury Miejskiej od 2016.Wydarzenie to dwa dni inspirujących prelekcji i praktycznych warsztatów dla menadżerów PR i marketingu z instytucji kultury, organizacji pozarządowych i grup nieformalnych. Tematami pierwszej edycji (2016) wydarzenia były: łączenie skutecznej promocji kultury on- i offline, najnowsze badania dotyczące marketingu kultury, zmiany w uczestnictwie w kulturze, prowadzenie skutecznej strategii promocyjnej w nowych instytucjach kultury, rozmowa o tym, gdzie przebiega granica między biznesem a kulturą, studia przypadków dotyczące nowych narzędzi i technologii, które można wykorzystać w kulturze, a także inspirujące pomysły na promocję z Victoria&Albert Museum w Londynie. Rok 2017 to prelekcje i dyskusje na temat obsługi widza w instytucjach kultury, młodych odbiorcach i uczestnikach wydarzeń kulturalnych, formach marketingu w instytucjach kultury, digital storytellingu, patronatach medialnych, wykorzystania Twittera w projekcie „I Sweden” i dobrych praktyk angażowania młodych odbiorców w nietypowe działania bibliotek w Szwecji.

Prelegentami konferencji byli m.in.: Natalia Hatalska, Barbara Stawarz, Artur Jabłoński, Aleksandra Janus, Marcel Andino Velez, Mariusz Wróbel, Mirosław Filiciak, Justyna Łukasik, Dominik Pokornowski, Aleksandra Czapla-Oslislo, Daniel Aduszkiewicz, Artur Maciorowski, Bartłomiej Brach, Anna Maria Szutowicz, Marta Szadowiak i inni. www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl


Organizator: Instytut Kultury Miejskiej

Partner: Europejskie Centrum Solidarności, Bilety.24.pl


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komentarze
bezchmurnie

Temperatura: 15°CMiasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1002 hPa
Wiatr: 22 km/h

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: kxTreść komentarza: Drogi to temat rzeka, ale nie wyremontowanie całego odcinka, łącznie z dawną Kwiatową 11... to małostkowość. Kasa by się znalazła. A co z dojazdem do ul. Sadowej. Wiele osób idzie na skróty przez to klepisko i błoto po deszczu...Źródło komentarza: [GALERIA ZDJĘĆ] Otwarcie drogi w strugach deszczu. Ul. Kwiatowa w Tczewie wreszcie wyremontowana i oddanaAutor komentarza: Olga33Treść komentarza: Czas pakować torby, sezon żeglarski się zaczyna na dobre :)Źródło komentarza: Sklep żeglarski - gdzie zrobić zakupy przed sezonem? Autor komentarza: KarolTreść komentarza: Zgadzam się, to ważne kwestie i należy mieć je na uwadze. W końcu nikt nie chce dodatkowo użerać się z prawnikiem! Nie o to w tym chodzi! Dlatego takich "speców" jak M. Mickiewicz, to lepiej sobie darować.Źródło komentarza: Jak znaleźć dobrego adwokata? Kluczowe aspekty współpracy prawnejAutor komentarza: Marek L.Treść komentarza: Janek, ty nigdy nie byłeś nowoczesny i bezpieczny Odpuść sobie. Te twoje stare szmaty i przefarbowane włoski mówią o tobie wszystko.Źródło komentarza: Ruszyła kampania wyborcza. Komitet Obywatelski Jan Kulas 2024 ogłosił 50 Zadań Programowych dla Tczewa w latach 2024-2029Autor komentarza: Jolanta D.Treść komentarza: Jan Kulas, zasłużony dla Pomorza realizuje kolejne wyzwanie. Brawa dla Pana. Powodzenia w walce o Bezpieczny i Nowoczesny TczewŹródło komentarza: Ruszyła kampania wyborcza. Komitet Obywatelski Jan Kulas 2024 ogłosił 50 Zadań Programowych dla Tczewa w latach 2024-2029
Reklama