Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzyć kilkusekundowy film, który w sposób interesujący, twórczy i czytelny, a przede wszystkim atrakcyjny wizualnie i nowoczesny, promować będzie ofertę kulturalną Gdyni.
Film powinien spełniać stawiane przez organizatorów wymogi:
– gatunek: film reklamowy,
– tematyka storyboardu/scenariusza odnosząca się do atrakcyjnej oferty kulturalnej Gdyni,
– czas trwania: 10-15 sek.,
– hasło „Gdynia. Pełna kultura”, opcjonalnie inne hasła.
Konkurs składać się będzie z trzech etapów. W etapie pierwszym, trwającym od 1 do 25 sierpnia 2017 roku nastąpi rekrutacja storybordów/scenariuszy wraz z wymaganymi załącznikami (tj. koncepcja realizacyjna i technologiczna, CV autora). Materiały należy przesyłać na adres Gdyńskiej Szkoły Filmowej: [email protected] do 25.08.2017, w tytule maila wpisując imię i nazwisko oraz hasło „Konkurs kultura”. W treści maila należy podać dane kontaktowe, takie jak numer telefonu i adres e-mail.
W drugim etapie, od 28 do 30 sierpnia 2017, wybrana zostanie zwycięska praca. Filmy konkursowe oceniać będzie Kapituła Konkursu w składzie:
- Katarzyna Gruszecka- Spychała – wiceprezydent Miasta Gdyni,
- Robert Gliński – reżyser filmowy,
- Leszek Kopeć – dyrektor Gdyńskiej Szkoły Filmowej,
- Maja Wagner – przewodnicząca Komisji Kultury Rady Miasta Gdyni,
- Ewa Kosakowska – naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji.
Ostatni etap trwający od 31 sierpnia do 14 września 2017 polegać będzie na podpisaniu umowy ze zwycięzcą, a następnie realizacji filmu.
Zwycięski spot przeznaczony będzie do emisji w telewizji i internecie, podczas imprez kulturalnych oraz dużych cyklicznych wydarzeń organizowanych w Gdyni, jak m.in.: Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Open’er Festival, Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@PORT. Autor wybranego filmu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 15 000 zł.
Organizatorem konkursu jest Miasto Gdynia i Pomorska Fundacja Filmowa w Gdyni prowadząca Gdyńską Szkołę Filmową.
Napisz komentarz
Komentarze