Metro Ergo Arena
Metro Ergo Arena
Metro Ergo Arena

Organizacja ślubu i wesela w Gdańsku – co zlecić specjalistom, jaką salę wybrać?

  • 26.01.2018, 07:30 (aktualizacja 26.01.2018 07:45)
  • artykuł sponsorowany
Organizacja ślubu i wesela w Gdańsku – co zlecić specjalistom, jaką salę wybrać?
Podziel się:
Organizacja ślubu i wesela to trudne zadanie. Trzeba pomyśleć o wielu aspektach, wiedzieć na kiedy co zaplanować. To czasochłonne zajęcie. Właśnie dlatego wiele osób zleca to firmom specjalizującym się w organizacji przyjęć. Częściej jednak sami dokonujemy tych najważniejszych wyborów. Podpowiadamy, jak sobie z tym wszystkim poradzić w Gdańsku.

Jak zorganizować ślub i wesele?

Najważniejsze jest, by wypisać wszystko, czym trzeba się zająć, wraz z terminami realizacji i kosztami. Dzięki temu łatwiej sporządzić harmonogram, kosztorys. Często dla narzeczonych i ich rodzin to czas na dyskusje o tym, jakie miejsce wybrać, czy postawić na orkiestrę czy DJ-a, jakiego fotografa wybrać, czy zdecydować się na kamerzystę. Wiele osób świadczących usługi ślubne w Gdańsku, reklamuje się na stronach typu sprzedajemy.pl/gdansk/uslugi/sluby-wesela-przyjecia. Dzięki temu można sprawdzić, jakiego wynagrodzenia oczekują, zdobyć dane kontaktowe, poznać portfolio.

Mega Tczew Praca
Mega Tczew Praca
Mega Tczew Praca

Jaką salę w Gdańsku wybrać na wesele?

Wybór sali na wesele to trudne zadanie. To właśnie tam spędzimy tego dnia najwięcej czasu. Musi się więc dobrze prezentować, pomieścić wszystkich gości, dać miejsce do tańca. Co więcej, w lokalu powinni podawać smaczne jedzenie, jeśli nie chcemy najmować firmy od cateringu. Dla wielu istotne jest również, aby na miejscu można było przenocować gości.
Jakie sale znajdziemy w Gdańsku? Z pewnością uwagę przykuwa sala weselna Złota Róża, która mieści się przy ul. Kartuskiej 389. Bardzo podobny jest Leszczynowy Dworek położony przy ul. Leszczynowej 12D, czy Dworek Gościnny przy na Trakcie świętego Wojciecha 264. Wesele pod Gdańskiem można zorganizować w Rębiechowie w sali bankietowej Aura przy ul. Akacjowej 29, a także w Juszkowie w sali weselnej Olimp.

Z jakich usług weselnych skorzystać?

Organizując ślub i wesele można większość rzeczy wykonać i załatwić na własną rękę. Jednak chociażby produkcja zaproszeń, winietek może być czasochłonna i nie dać upragnionego efektu. To samo tyczy się wykonania bukietu ślubnego, czy kwiatów do butonierki. Co jeszcze zlecić profesjonalistom? Oprócz przygotowania zaproszeń, winietek i etykietek, kwiatów do dekoracji kościoła i sali weselnej, a także bukietów dla panny młodej, świadkowej i do butonierek dla pana młodego i świadka, warto wynająć fotografa i kogoś od oprawy muzycznej. Dla jednych będzie to DJ, dla innych zespół. Istotne jest też wynajęcie samochodu, chyba że ktoś z rodziny ma pojazd, który się nadaje.

Jakie atrakcje na wesele?

Aby wesele było niezapomniane, wiele par decyduje się na dodatkowe atrakcje. Może to być puszczanie gołębi, motyli lub obsypanie konfetti. Inni postawią na balony z helem puszczane przez gości, lampiony szczęścia. Z innych atrakcji dla gości wymienić warto fotobudkę, barmanów, którzy zrobią pokaz i wykonają drinki, a także zawodowych tancerzy, iluzjonistów. Można uatrakcyjnić wesele fajerwerkami, teatrem ognia, zawodami.

artykuł sponsorowany

Pozostałe