Otrzymaliśmy jakiś czas temu e-mail od klientki tczewskich firm autobusowych. Czytelniczka podpisana, jako Anna pragnęła zachować anonimowość. Sprawa jednak zrobiła się głośna, a jej sygnał nie był jedyny, dlatego postanowiliśmy zająć się tematem.
- Od dziś miało ruszyć przeniesienie środków w związku z nowym przewoźnikiem. Odmówiono mi dziś przeniesienia środków ze „starej” karty miejskiej na nową – alarmowała autorka e-maila, dawniej również pasażerka Meteora. - Powiedzieli, że może w sierpniu lub wrześniu to nastąpi. To jakaś kpina.
Nierozwiązany problem
Teraz problem jakby się nasilił. Na temat kłopotów z odzyskaniem pieniędzy ze starych kart otrzymujemy telefony. Niezadowoleni pasażerowie mówią nam też o tym osobiście. Każdy dziwi się - skąd te opóźnienia?
(...)
Kiedy pasażerowie otrzymają pieniądze?
Jeden z pierwszych komunikatów ZUK – Miejskiego Zarządu Dróg w Tczewie w tej sprawie brzmiał:
- Informuje, że z powodu przedłużającej się procedury rozliczania poprzedniego przewoźnika komunikacji miejskiej (firma Meteor), przeładowanie środków, które pozostały na starych kartach miejskich na nowe nastąpi w połowie sierpnia br. Urzędnicy uspakajają jednak, że zwrot nastąpi szybciej.
(...)
Problemy techniczne
Poprzedni przewoźnik, na którego teraz sypią się gromy widzi jednak sprawę trochę inaczej.
Prezes zarządu Meteora Ireneusz Kozioł tłumaczy zawirowania i opóźnienia z przelewaniem środków z kart kłopotami z systemem, obsługującym karty. Kategorycznie zaprzeczył, by miało to związek z problemami finansowymi firmy.
- Opóźnienia są spowodowane niezgodnością środków w systemie – tłumaczy prezes Ireneusz Kozioł. - Na sam koniec naszej działalności wystąpiły pewne nieprawidłowości w działaniu systemu i to musieliśmy sprawdzić.
(...)
Napisz komentarz
Komentarze