Designer Outlet Gdańsk Szalony weekend
Designer Outlet Gdańsk Szalony weekend
Designer Outlet Gdańsk Szalony weekend

Wypromuj się sam!

  • 16.09.2019, 12:56
  • redakcja
Wypromuj się sam!
Podziel się:
Oceń:

Nie wszyscy mają dar pisania i sprawnego przelewania swoich myśli na papier, a właściwie na edytor tekstu. W dzisiejszym świecie trudno jednak wyobrazić sobie firmę, która nie ma sprawnie spisanej oferty, jej zalet, opisu produktów i usług. Dlatego też rynek usług copywriterskich rozwija się coraz bardziej dynamicznie.

  1. Dobry content na początek
  2. Złota rączka - jak się zareklamować
  3. Od czego zacząć?

Dobry content na początek

Ma być ze smakiem, oryginalnie, ale i prosto. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz pożyczki, prowadzisz kurs angielskiego czy wynajmujesz samochody - twoja oferta musi być jakaś. Każdy poradnik do marketingu (szczególnie internetowego, na którym opiera się coraz większy procent działalności wielu firm) powie ci, że najważniejszy jest content. Powie ci także jednak, że ten content musi być ubrany w dobrą językowo formę. Najlepiej w angażującą obiorcę opowieść. Tylko jak to zrobić, kiedy na co dzień zajmuje cię fotowoltaika?

Złota rączka - jak się zareklamować

Złota rączka - od czasu do czasu każdy z nas go potrzebuje - ale, żebyśmy mogli go znaleźć, musi się jakoś wypromować. W aktualnej rzeczywistości najlepszym miejscem jest Internet, a w szczególności social media. Nie trzeba mieć wcale wielkiej strony internetowej. W przypadku jednoosobowej działalności, jaką prowadzi pan złota rączka wystarczy prowadzony z przymrużenie oka profil na Facebooku. Jeśli do tego dojdzie choć minimalna wiedza o pozycjonowaniu organicznym i nieorganicznym, adwordsach i paru innych trikach, to sukces coraz bliżej. Warunki są dwa: dobre zdjęcia i wciągający tekst. Wypożyczalnia samochodów promuje się tak samo. Wielka międzynarodowa korporacja również - różna jest tylko skala działań.

Od czego zacząć?

Angielski kurs - oferta jedna z tysiąca. Czy można ją wypromować małym kosztem? Oczywiście, że tak. Wskaż swoje mocne strony, spróbuj (choćby szkicowo) stworzyć wokół nich historię albo odtwórz w pamięci tę, która najlepiej oddaje charakter twojej działalności. W ten sam sposób możesz wypromować randki dla osób starszych, targ książek albo nową wegańską knajpkę? Nie umiesz pisać? Nic nie szkodzi. Copywriter ci pomoże, jego usługi nie wiążą się z ogromnymi kosztami, a z pewnością poprawia się forma przekazu. Po twojej stronie jest merytoryka, wskazanie swoich mocnych stron i konsekwentnie ich rozwijanie. To, co na papierze, w social mediach lub Internecie musi zawsze pokrywać się z rzeczywistością. Inaczej stracisz wiarygodność, a to towar bezcenny w dzisiejszym biznesie.

_redakcja

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe