Elektromonterzy są wyposażeni i zobowiązani do używania środków ochrony osobistej, takich jak płyny dezynfekujące, rękawiczki czy maseczki. Ponadto klienci proszeni są o zachowanie odpowiedniej odległości od pracowników, aby umożliwić im bezpieczne wykonywanie zadań. Przypadki, w których ze względów bezpieczeństwa realizacja zgłoszenia będzie podjęta po zakończeniu stanu epidemii stanowią kilka procent wszystkich zgłoszeń.
Odczyty liczników wykonywane są wszędzie tam, gdzie urządzenie znajduje się w miejscu ogólnodostępnym. W przypadku, w którym odczyt licznika jest niemożliwy, przy wejściu wywieszane są ogłoszenia z danymi kontaktowymi, na które należy wysłać, poprzez sms lub wiadomość email, dane odczytowe. W przypadku braku informacji, rozliczenie nastąpi na podstawie szacunku. Przy wyliczeniu szacunku pod uwagę brane są dane z minionych okresów rozliczeniowych, uwzględniające również sezonowość zużycia.
Bez zmian realizowane są również wszystkie zgłoszenia związane z usuwaniem awarii i zapewnieniem dostaw energii elektrycznej oraz prace związane z montażem nowych liczników.
Już niebawem ponad połowa klientów Energi Operatora będzie korzystać z inteligentnych liczników energii elektrycznej. Spółka ogłosiła przetarg na dostawę blisko 600 tys. takich urządzeń. Po zakupie ich liczba wzrośnie do ponad 1,5 mln. Inteligentne liczniki, poza zdalnym pomiarem w czasie rzeczywistym, eliminującym ryzyko ewentualnych błędów odczytowych, pozwalają na bieżące monitorowanie i lepsze zarządzanie zużyciem energii.
Napisz komentarz
Komentarze