Popraw statystyki swojej witryny firmowej. Rozwiązaniem jest reklama w internecie

  • 11.09.2020, 11:25
  • Źródło: Materiał partnera
Popraw statystyki swojej witryny firmowej. Rozwiązaniem jest reklama w internecie

Podziel się:

Oceń:

Internet jest najszybciej rozwijającym się współczesnym medium. Widać to szczególnie w obszarze e-commerce – sklepy internetowe notują coraz większe obroty. No dobrze – powiesz – ale dlaczego mój sklep nie zarabia? Utrzymanie serwisu przecież kosztuje, i to niemało, a zysków nie widać. Jeśli borykasz się z takim problemem, doskonałym rozwiązaniem będzie dla Ciebie dobrze dopracowana strategia marketingowa.

Zyskaj uznanie robotów wyszukiwarki. Pozycjonowanie Ci to ułatwi

Statystyki strony nie są zadowalające? Niezależnie od tego, jak przedstawia się aktualna liczba odwiedzin w Twojej witrynie, na pewno wchodzą na nią wyjątkowo ważni goście. Są to roboty Google, które raz na jakiś czas odwiedzają zaindeksowane przez siebie strony, sprawdzając, czy nic się na nich nie zmieniło oraz czy internauci mogą znaleźć tu interesujące ich informacje. Jeżeli Twoja strona jest cały czas aktualizowana o nowe, ciekawe treści, korzysta się z niej w prosty sposób, a inne, wartościowe serwisy chętnie do niej linkują, roboty to zauważą. Efektem będzie podniesienie pozycji witryny w rankingu wyszukiwania. Sekret powodzenia tkwi jednak w tym, żeby znaleźć się jak najwyżej, najlepiej w pierwszej dziesiątce albo trójce wyników. Taka pozycja znacznie zwiększa szanse na ruch w witrynie – a za nim idą oczywiście zyski. Jak osiągnąć ten cel? Przede wszystkim być lepszym od konkurencji. Zastanów się, jakie frazy najlepiej opisują Twoją działalność i zbuduj na nich efektywną kampanię SEO.

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Algorytm rządzący wyszukiwarką nieustannie się zmienia, a jej twórcy dokładają wszelkich starań, by uzyskiwane przez użytkowników wyniki były dla nich jak najbardziej pomocne. Wszelkie przejawy i próby ominięcia obowiązujących zasad są szybko egzekwowane. Warto zatem dobrze przemyśleć podejmowane działania marketingowe, tak by stały się one trampoliną do sukcesu dla Twojej firmy. Tylko doskonale zaplanowana kampania Google Ads, prace specjalistów SEO i ukierunkowanie reklamy na konkretną grupę docelową zapewnią Ci uznanie w oczach Google.

Nie wiesz, jak pozycjonować stronę? Zapytaj o radę specjalistów

Zastanawiasz się pewnie, od czego możesz zacząć, żeby już dzisiaj uczynić pierwsze kroki we wspinaczce na szczyt wyników wyszukiwania. Podpowiadamy: najpierw pomyśl, pod jaką frazą chciałbyś znaleźć swój serwis w Google. Następnie wpisz ją w wyszukiwarkę i prześledź strony konkurencji, które wyświetlają się najwyżej. Zapewne znajdziesz tam wiele skutecznych rozwiązań, jakie z powodzeniem mógłbyś zastosować u siebie. Zawsze warto też wejść w rolę eksperta i opisać nieco bardziej szczegółowo swoją ofertę. Dziel się poradami z potencjalnymi Klientami, na przykład prowadząc bloga. Nie bój się też zamieszczenia ankiety czy sondy w witrynie – one powiedzą Ci, z czego użytkownicy strony są zadowoleni, a co można by jeszcze poprawić. Doskonałym pomysłem jest zlecenie technicznego audytu ekspertom. Specjaliści zbadają Twoją stronę pod kątem intuicyjności, responsywności, wyglądu adresów URL, opisów meta i wielu innych ważnych aspektów, które wpływają na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz, możesz im powierzyć opiekę nad stroną w zakresie reklamy w Google. Oni zadbają o to, byś był obecny wysoko w rankingu wyszukiwarki, niezależnie od tego, jak bardzo rozbudowana jest Twoja konkurencja. Poprawią nie tylko techniczne funkcjonowanie strony, ale też rozbudują wyświetlane na niej treści, pozyskają wartościowe linki i przekształcą Twoją witrynę w rozpoznawalną w internecie markę. Pamiętaj, że czasem zmiany są potrzebne. Jedna dobra decyzja, śmiały krok naprzód lub ciekawy pomysł mogą odmienić losy Twojej firmy. Zdecyduj się więc na niego już dziś!

Źródło: Materiał partnera

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe