Logo Polskiego Cukru na spodenkach koszykarzy

  • 28.12.2020, 15:21
  • Janusz Rokiciński
Logo Polskiego Cukru na spodenkach koszykarzy fot. Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Podziel się:

Krajowa Spółka Cukrowa (KSC) została Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy i partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL w sezonie 2020/2021.

Umowę podpisali: Krzysztof Kowa (prezes KSC), Marek Dereziński (członek zarządu KSC), Radosław Piesiewicz (prezes PLK i PZKosz) oraz Grzegorz Bachański (wiceprezes PLK i PZKosz).
- Aktywność fizyczna i racjonalne odżywianie są przez nas w tym roku szczególnie doceniane. My, swoim zaangażowaniem w tę niezwykle widowiskową dyscyplinę sportu, chcemy zachęcić nie tylko do wspólnego kibicowania naszym klubom i reprezentacjom, ale także przekonać do inicjowania nowych karier wśród młodych Polaków. Rok 2021 będzie obfitował w niezwykłe sportowe emocje, a coraz lepsze wyniki z ostatnich lat zapowiadają, że w najbliższych miesiącach koszykarskie parkiety przyciągną przed ekrany tłumy kibiców. Z dumą możemy powiedzieć, że to dla nas duża satysfakcja być sponsorem polskiej reprezentacji i Energa Basket Ligi - ocenia Marek Dereziński, członek zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A. 
- Zbliżający się 2021 rok będzie pełen ważnych wydarzeń dla polskiej koszykówki. Reprezentacje mężczyzn, również ta w odmianie 3x3, powalczą o udział w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Jestem przekonany, że będzie to kolejny impuls do jeszcze większej popularyzacji koszykówki w naszym kraju. Bardzo cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa zauważyła potencjał w tej dyscyplinie sportu i razem z nami będzie przeżywała ogromne sportowe emocje - mówi Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki. 

KSC będzie promowała Grupę Kapitałową, w tym dwie marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. W 2021 roku logo Polskiego Cukru zobaczymy na spodenkach reprezentacji Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3x3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. KSC została również partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2020/2021.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie. W roku obrotowym 2018/2019 udział Krajowej Spółki Cukrowej S.A. w polskim rynku cukru wynosił ok. 40%. Odbiorcami produktów spółki sprzedawanych pod marką „Polski Cukier” są zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. W skład Grupy Kapitałowej Krajowej Spółki Cukrowej S.A. wchodzą oddziały: 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice), Terminal Cukrowy w Gdańsku, Zakład „Polskie Przetwory” we Włocławku oraz kilka produkcyjnych spółek zależnych, m.in.:
- Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie „Młyny Stoisław” - jeden z największych na polskim rynku producentów mąk, kasz i płatków owsianych;
- Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego „Trzemeszno” - producent skrobi ziemniaczanej i białka paszowego;
- Fabryka Cukierków „Pszczółka” - producent karmelków twardych i nadziewanych oraz pralin.
Opr. RedJ info Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Janusz Rokiciński

Zdjęcia (1)


Komentarze (0)


Pozostałe