sobota, 27 kwietnia 2024 03:37

Jak zostać Orłem Motoryzacji w swoim mieście?

Wyrażenie Orły Motoryzacji może nam przywodzić na myśl wyścigi samochodowe, w których wygrywa najlepszy kierowca, najszybszego auta. W tym wypadku pierwsze wrażenie jest jednak złudne. Orły Motoryzacji to plebiscyt branżowy dla firm, którego zasady poznacie w tym wpisie.
  • 28.09.2020 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Jak zostać Orłem Motoryzacji w swoim mieście?

 

Orły Motoryzacji – dla kogo?

Plebiscyt Orły Motoryzacji dedykowany jest serwisom samochodowym, mechanikom oraz salonom samochodowym ze Szczecina, Kielc i innych miast Polski. Warunkiem jest tu zarejestrowana działalność na terenie naszego kraju. W plebiscycie wykazać się należy najwyższą średnią ocen z portali typu Zumi, Ceneo, Google Maps czy Groupon, która zależy od naszej codziennej, ciężkiej pracy, ogromu wiedzy oraz umiejętności komunikacji z klientem. Nie jest więc to wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy z sektora motoryzacyjnego.

Plebiscyt Orły wybiera zwycięzcę

Wybór laureatów następuje w bardzo konkretnych, jasno określonych okolicznościach. Każdy z nich musi otrzymać notę wynoszącą 8 punktów lub więcej (maksimum:10), w wyniku obliczenia wartości średniej ważonej z internetowych ocen. Wymierne opinie z portali www pobierane są dla wszystkich firm jednego dnia, przez automatyczne oprogramowanie komputerowe. Jest to data utrzymywana w tajemnicy, by uniknąć jakichkolwiek manipulacji wynikami. Wyróżnieni trafiają na specjalne listy, podzieleni według miejscowości (https://www.orlymotoryzacji.pl/cities), w których prowadzą działalność. W każdym mieście Polski wyłaniana jest dodatkowo trójka najlepszych, która staje na podium.

Ile to wszystko wyniesie?

Pytanie często padające w serwisach samochodów, wypowiadane zawsze z lekkim niepokojem o wysokość kwoty, którą usłyszymy w odpowiedzi. W plebiscycie Orły Motoryzacji nie ma na to miejsca. Udział w zestawieniu jest całkowicie bezpłatny. Laureaci nie zapłacą również ani grosza za umieszczenie danych ich firmy na liście miasta. Jedynie chętni wyróżnieni, mogą odpłatnie skorzystać z pliku materiałów marketingowych. W jego skład wchodzą (zależnie od edycji), m.in.: dyplom uznania, list gratulacyjny, tabliczka ze szkła akrylowego oraz logo plebiscytu w formie elektronicznej do dowolnego wykorzystania, np. na ulotkach, folderach reklamowych czy stronie internetowej przedsiębiorstwa.


 


 

Materiał Partnera