Marka osobista na Instagramie! Szkolenie z Szymonem Mierzwą
- Nauczysz się budować markę, którą klienci będą kupować niezależnie od tego ile kosztuje!
- Dowiesz się jakie treści działają najskuteczniej na Instagramie i naucz się je tworzyć!
- Pozyskasz klienta dużo szybciej i taniej! Mowa tu o konkretnych osobach w określonym wieku i z ściśle określonymi zainteresowaniami.
Na Instagramie jest już prawie 7 mln polskich użytkowników! W tym 2 mln to ludzie powyżej 30 roku życia! Sprawimy że będą kupowali u Ciebie!
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ na https://www.szkolenia.showcentral.pl
O czym będziemy mówić?
CZĘŚĆ I: WPROWADZENIE – BIO, STATYSTYKI I TWORZENIE TREŚCI:
- Wprowadzenie w świat Instagrama
- Aktualne trendy w social mediach
- tworzenie intrygującego BIO – Jak przyciągać do niego uwagę odbiorcy!
- Skuteczna analiza i wykorzystanie statystyk swojego profilu
- tworzenie treści – edycja z poziomu telefonu
- Twoja osobista strategia marketingowa
CZĘŚĆ II: OPISY, HASHTAGI I KONKURSY
- Tworzenie opisów zdjęć
- Jak opowiadać swoją historie czyli storytelling na Instagramie!
- Skuteczne użycie hashtagów
- Organizacja konkursów
CZĘŚĆ III: INSTA STORIES I RELACJE LIVE
- tworzenie i prowadzenie narracji – Instagram Stories kluczowym elementem!
- „Chcesz mieć wyniki, kręć filmiki!”
- zachowanie spójności przekazu
- zasady robienie LIVEów
- budowanie zaangażowania Twojej społeczności
- Tworzenie relacji z Twoimi obserwatorami
- Jak badać swoich obserwatorów?
CZĘŚĆ IV: REKLAMA I UŻYTECZNE APLIKACJE
- 6 sposobów pozyskiwania fanów
- Jak wchodzić w interakcje
- BOT – czy warto i jak to robić
- Działa Manager Reklam – tworzenie optymalnych kampanii na Instagramie
- Tworzenie reklamy w Instagram Stories
- Współpraca z influencerami
Dodatkowo przeprowadzimy Case Study, czyli analiza Twojego profilu!
O prelegencie
Szymon Mierzwa to ceniony i doświadczony specjalista Social Media. Tworzy strategie komunikacji przedsiębiorstw jak i pomaga budować wizerunek marki osobistej w Internecie. Właściciel agencji Socialbrand.pl, której zaufały m. in. Takie uznane marki jak Diverse System, Ultramaszyna i Solartime. Szkolił z zakresu mediów społecznościowych takie firmy jak TVN, Ceneo, Polsat czy Apart. Spędził niezliczoną ilość godzin na testowaniu możliwości Facebooka i Instagrama poznając go od podszewki. Na Instagramie inspiruje ponad 21 tysięczną społeczność.
Na co dzień buduje także wizerunek osób publicznych w sieci współpracując m. in. z popularnym dziennikarzem nowych mediów – Maciejem Orłosiem czy trenerem biznesowym i współautorem książek Briana Tracy – Sebastianem Kotowem a także Magdaleną Pawłowską – ekspertem ds. online marketingu.
TERMIN SZKOLENIA: 27.01.2019 10:00 - 17:00
CENA: 399zł netto


