niedziela, 14 grudnia 2025 07:11
Reklama

„Całują klamkę?” Tczewianie „szarpią się” z kablówką

Latem ubiegłego roku na łamach Gazety Tczewskiej poruszaliśmy sprawę zamkniętego biura operatora telewizji kablowej Vectry przy ul. Żwirki 50 w Tczewie z powodu urlopu pracownika, na co skarżyli się mieszkańcy. Według relacji Czytelników sytuacja powtarza się także i tego lata.
„Całują klamkę?” Tczewianie „szarpią się” z kablówką

- Biuro było zamknięte przez dwa tygodnie – opowiada pani Janina, klientka Vectry. – Kartka na drzwiach zachęcała uprzejmie do skorzystania z infolinii.

Dlaczego nie ma zastępstwa?
Mieszkanka zadzwoniła na infolinię pod wskazany numer.
- Dodzwoniłam się - wprawdzie po długim czasie oczekiwania. Pani mnie wysłuchała, wszystko mi wytłumaczyła i zaprosiła…do najbliższego biura obsługi. A więc nie wszystko da się załatwić przez telefon.

Podobnego zdania jest także inny klient tej firmy.
- Rozumiem, że mamy XXI w. i wydawać by się mogło, że każdą sprawę można załatwić przez telefon – mówi Marek, student. – No właśnie, tak by się mogło wydawać. Bo ja swojej sprawy nie mogłem załatwić telefonicznie. 1 września kończy mi się dwuletnie zobowiązanie i chciałem zapytać o możliwość przedłużenia na korzystniejszych warunkach. Odpowiedziano mi, że skoro do tej pory nikt do mnie nie zadzwonił, to znaczy, że oni na infolinii nie mają żadnej oferty. Mogę jednakże podejść do najbliższego punktu obsługi, tam na pewno wiedzą więcej...

Klienci pytają, jak to możliwe, że w 60-tys. mieście, jedyny punkt obsługi abonentów zostaje zamknięty na tak długi czas? (...)

Więcej na ten temat przeczytasz w papierowym wydaniu Gazety Tczewskiej!




Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

TOMEX 22.08.2015 19:36
Artykuł sponsorowany...

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
21.08.2015 09:01
klienci powinni im pokazać co o nich myślą poprzez zmianę usługodawcy, może wówczas zmienią podejście

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.08.2015 17:09
Srutututu infolinia. Pół godziny czekania, 10 minut weryfikacji chwila rozmowy i sprawa niezalatwiona!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.08.2015 17:04
Trzy tygodnie nikogo nie było w biurze. ŻENADA!!!!!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.08.2015 12:57
telkab jest ok!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.08.2015 11:55
Stara ich śpiewka....problem jak co roku i mają abonentów w d....dlatego przenoszę się od nich do konkurencji.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
bezchmurnie

Temperatura: 7°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 20 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama