Rekomendacje miejsc napływają z całej Polski od początku maja. Jak dotąd uczestnicy nadesłali ponad 150 propozycji. Poza nadmorską Stegną, największą popularnością cieszą się m.in. kameralne uliczki poznańskiej starówki oraz Pałac gościnny Branickich w Białymstoku. Jak dotąd tylko na miejsca z pierwszej dziesiątki internauci oddali do tej pory ponad 15 tys. głosów.
Akcja, której pomysłodawcą i organizatorem jest firma HTC, ma na celu stworzenie interaktywnej mapy wyjątkowych miejsc w polskich miastach i miasteczkach . Z końcem czerwca, spośród 10 miejsc z największą liczbą głosów, jury - w składzie którego zasiada m.in. projektant Łukasz Jemioł, wskaże 3 najlepsze rekomendacje. Ich autorzy otrzymają najnowszy smartfon HTC One. Dla zwycięzcy przewidziano także profesjonalną sesję fotograficzną w magazynie VIVA! Moda.
Akcja pokazuje, że regionalne patriotyzmy funkcjonują także w Polsce. To dobrze, bo trudno sobie wyobrazić lepszych ambasadorów ciekawych miejsc niż właśnie ich mieszkańcy. Wierzymy, że do końca projektu mapa zapełni się również takimi propozycjami, jak nadmorska Stegna. Chcemy pokazać, że w Polsce są miejsca, które poza atrakcjami turystycznymi mają również swoją historię - mówi Agata Cichowicz Marketing Manager HTC Polska.
Udział w akcji jest bezpłatny. Żeby dodać miejsce do mapy wystarczy zrobić zdjęcie lub nakręcić krótki filmik i przesłać go za pośrednictwem strony kreujemymiasto.pl
Więcej na www.kreujemymiasto.pl








Napisz komentarz
Komentarze