Oto warunki stawiane kandydatom do pracy w Straży Miejskiej
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku humanistycznym, prawo, administracja, zarządzanie bezpieczeństwem,
- ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
- podstawowa znajomość Ustawy o strażach gminnych oraz aktów prawnych z zakresu samorządu gminnego,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres,
- umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
- umiejętność pracy w grupie,
- znajomość topografii Gdańska,
- podstawowa znajomość obsługi komputera,
- znajomość języków obcych,
- prawo jazdy (A, B),
- zamieszkanie na terenie Trójmiasta.
- Ogólny zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
- ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Gdańska,
- realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez Ustawą o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.
- Warunki pracy:
- praca na terenie gminy Gdańsk
- praca patrolowa,
- praca dwuzmianowa lub trzyzmianowa / czas pracy przedłużony do 12 godzin w równoważnym systemie czasu pracy,
- przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
- pierwsza umowa o pracę na czas określony,
- planowane zatrudnienie od 2 kwietnia 2014 r.
- Oferty można składać w Kancelarii Straży Miejskiej w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 54/60 do dnia 24.02.2014 r. do godz. 15.30.








Napisz komentarz
Komentarze