Kampania skierowana jest głównie do osób aktywnych, które od marca do października spędzają dużo czasu w plenerze. Kolarze (szczególnie górscy) są więc ważną grupą docelową kampanii. Sezon kleszczowy w dużym stopniu pokrywa się z sezonem rowerowym. Kleszczowe zapalenie mózgu to najgroźniejsza choroba odkleszczowa występująca w Polsce. Może przebiegać z zajęciem ośrodkowego układu nerwowego i powodować trwałe powikłania. Więcej informacji na temat kampanii i choroby na stronie www.szczepkleszcz.pl. Na stronie jest również możliwa konsultacja z ekspertami z zakresu chorób zakaźnych oraz biologii ogólnej i parazytologii.
Beata wystartowała z numerem 2903 w barwach teamu Komobike, który jest również Ambasadorem kampanii. W okresie akcji edukacyjnej zawodnicy występują
w charakterystycznych fluo strojach z logo kampanii i wizerunkiem kleszcza.
Beata Sadowska po raz pierwszy w życiu wzięła udział w wyścigu rowerowym i po raz pierwszy miała okazję jechać na rowerze górskim po lesie. Trasa wyścigu nie należała do łatwych, momentami była trudna technicznie, interwałowa, a mimo to Beata uplasowała się na 10. miejscu w kategorii K4. Jak sama mówi „dobrze, że nie wiedziała na co się pisze, bo by się nie zapisała”.
Dla ambasadorskiego teamu start w Gdańsku był również bardzo udany. Drużynę łącznie reprezentowało 10 zawodników. Na podium stanęło aż 4 z nich. Piotr Truszczyński zajął pierwsze miejsce w kategorii M3 na dystansie Grand Fondo. Towarzyszył mu na podium Janek Czapliński zajmując drugie miejsce w tej samej kategorii. Na dystansie Medio, Iza Pazyna wywalczyła trzecie miejsce w kategorii K3,
a Michał Wyżlic trzecie miejsce w kategorii M3.








Napisz komentarz
Komentarze