poniedziałek, 29 kwietnia 2024 03:58
Reklama

Szkolenia dla sprzedawców

Osoby zajmujące się szeroko rozumianą sprzedażą, które chcą się nieustannie rozwijać i zwiększać swoje umiejętności sprzedażowe, obecnie mogą zrobić to w łatwy i bardzo przystępny sposób - biorąc udział w szkoleniach. Jak to może wyglądać? O tym poniżej.
Szkolenia dla sprzedawców

Szkolenia dla sprzedawców - czym się one charakteryzują?

Tego rodzaju szkolenia mogą trwać 1-2 dni i jednorazowo bierze w nich udział od kilku do kilkunastu osób. Taka liczba uczestników pozwala na jak najlepszą organizację wydarzenia. Każde szkolenie dotyczące sprzedaży może mieć nieco inną tematykę i nieco inne cele, dlatego tego rodzaju spotkania mogą być przeznaczone dla osób, które:
- zajmują się sprzedażą produktów swoich firm,
- chcą budować długofalową współpracę z klientami,
- negocjują oraz podpisują duże i ważne kontrakty,
- zajmują się obsługą przychodzących leadów,
- poszukują wymiernej satysfakcji w handlowaniu.
Będzie to miejsce dla konsultantów do spraw sprzedaży (którzy zwiększą swoją skuteczność), ale też dla całych zespołów sprzedaży. Wiedza dotycząca sposobów zwiększania efektywności sprzedażowej i wzmacnianie umiejętności aktywnej sprzedaży produktów oraz usług mogą dotyczyć także osób z działów HR, które będą mogły dowiedzieć się więcej o procesie sprzedaży, który będzie np. uwzględniał specyfikę polskiego klienta.

Co można osiągnąć dzięki szkoleniom dla sprzedawców?

Udział w szkoleniach dla sprzedawców może wiązać się z różnymi celami - w zależności od ich tematyki. Takie spotkania wiążą się jednak przede wszystkim z tym, że wzmacniają pewność oraz kompetencje sprzedawców, uczą budowania zaufania w relacji z klientami i pozwalają ćwiczyć najlepsze praktyki rozwiązań w sprzedaży. Na szkoleniach można wytrenować bądź udoskonalić takie umiejętności jak: budowanie kontaktu z klientami, rozpoznawanie oraz uwzględnianie ich rzeczywistych potrzeb (a co za tym idzie ćwiczenie dopasowywania stylu negocjacji do typu osobowości konkretnego klienta). Niektóre ze szkoleń będą także przygotowywać sprzedawców do reagowania na gry klientów, a także przekraczania własnych ograniczeń w celu reagowania na trudne zachowania partnera w negocjacjach (wpisuje się w to nauka tzw. targowania się). Uczestnicy tego rodzaju warsztatów będą uczyć się również użytecznych praktyk dotyczących przeprowadzania klientów od wczesnego zaangażowania aż do zgody na podpisanie umowy. W wielu przypadkach przedstawione im też zostaną praktyczne narzędzia ułatwiające sprzedaż, będą oni też w stanie zrozumieć proces koła zakupowego oraz to, jak budować pozycję partnera biznesowego w relacji z klientem. Wszystko to pokazuje, że szkolenia dla sprzedawców pozwolą im zwiększyć efektywność działań, przynosząc wymierne korzyści.


Podziel się
Oceń

bezchmurnie

Temperatura: 12°CMiasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 15 km/h

Reklama