Stań się widoczny w wyszukiwarce Google
Na czym polega pozycjonowanie sklepów internetowych? Dokładnie na tym samym, co pozycjonowanie każdej innej strony www, a więc na poprawie widoczności w sieci. Widoczność oznacza w tym wypadku wysoką pozycję strony w wyszukiwarce Google, z której aktualnie korzysta prawie 100% Polaków mających dostęp do internetu. Większość z nich, po wpisaniu interesującej ich frazy w oknie wyszukiwarki kliknie jeden z pięciu pierwszych wyświetlonych linków, a niewiele osób zerknie na strony internetowe wyświetlone na dalszych pozycjach.
Dlatego w dobie cyfryzacji, to właśnie odpowiednio poprowadzony marketing internetowy jest najlepszą drogą kontaktu z klientem. Oczywiście, nie może się on opierać na banerach, bezsensownych frazach wplecionych w tekst bez ładu i składu czy irytujących POP-UP'ach. Takie formy reklamy internetowej mogą raczej zaszkodzić niż pomóc i przez większość społeczeństwa są odbierane w równie negatywny sposób, co pstrokate reklamy zawieszone przy drodze.
Podobnie negatywnie odbierają je algorytmy Google'a, które zbijają pozycje takiej strony, a także pracownicy agencji 1stplace, która na swoim koncie ma współpracę z czołowymi markami prowadzącymi sklepy internetowe. Mądry i niedrażniący robotów Google marketing strony www to rzetelne artykuły blogowe, rozmieszczone naturalnie frazy kluczowe, optymalizacja adresów url, odpowiednio poprowadzone linkowanie zewnętrzne i linkowanie wewnętrzne.
Pozycjonowanie sklepu internetowego - jak dotrzeć do potencjalnych klientów?
Główną przestrzenią działania sklepu internetowego jest oczywiście internet. Zasięg działania jest jedną z największych korzyści płynących z tej formy prowadzenia biznesu – w internecie musimy się jednak liczyć z dużo większą konkurencją. Osoba wpisująca hasło w wyszukiwarce z założenia szuka danego produktu.
Istnieje więc ogromna szansa, że jeśli trafi na Twój sklep w wyszukiwarce internetowej, to produkt ten kupi właśnie u Ciebie. 1stplace dba o to, aby to Twój sklep internetowy wyświetlał się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania niż sklepy internetowe z podobną ofertą. W ramach pozycjonowania sklepu internetowego szczególny nacisk należy położyć na:
- unikalne opisy produktów
- ciekawe artykuły blogowe
- prędkość ładowania strony
- przyjazne adresu url
- reklamę w mediach społecznościowych
- research konkurencji
- odpowiednio dobrane słowa kluczowe we wszystkich treściach na stronie www.
Pozycjonowanie stron sklepów internetowych samodzielnie czy z agencją SEO?
Oczywiście, pozycjonowania sklepu internetowego możemy podjąć się samodzielnie. Optymalizacja sklepu internetowego pod kątem SEO jest jednak czasochłonna – pozycjonowanie to długotrwały proces, a efekty samodzielnych działań mogą okazać się mizerne. Dlatego lepiej czas ten poświęcić na rozwój biznesu na innych płaszczyznach, a pozycjonowanie strony www powierzyć sprawdzonej agencji SEO.
Agencje takie jak 1stplace posiadają specjalistyczne narzędzia, pozwalające na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego, korzystają także ze źródeł zewnętrznych, co dodatkowo wpływa na widoczność strony.
Pozycjonowanie sklepów internetowych z 1stplace
Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego? Pozycjonowanie sklepów internetowych to realna szansa na zwiększenie sprzedaży i powinno być czynnością stałą. Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych nie może jednak mieć miejsca bez dogłębnego poznania branży, w której działa dana firma.
Odpowiednie rozpoznanie przekłada się na sposób dalszego działania marketingowego i jakość dodawanych treści. Dlatego 1stplace kładzie równie mocny nacisk na research co na dobór słów kluczowych.
Partner wpisu: Pozycjonowanie sklepów www - https://1stplace.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/







Napisz komentarz
Komentarze