Na całym odcinku obwodnicy wykonano już warstwę wyrównawczą nawierzchni bitumicznej. Obecnie roboty koncentrują się m.in. na budowie ronda oraz rozbudowie układu drogowego w miejscowości Mirotki. Powstają tam kolejne warstwy konstrukcyjne drogi, prowadzone są również prace brukarskie. Równolegle na trasie umacniane są skarpy przy rowach melioracyjnych oraz montowane elementy systemu oświetlenia drogowego.
Inwestycja obejmuje budowę drogi wojewódzkiej nr 231 w nowym przebiegu, poprowadzonym po śladzie nieczynnej i rozebranej linii kolejowej. Nowa trasa połączy skrzyżowanie dróg wojewódzkich nr 231 i 222, czyli Rondem Gryfa w Skórczu, z istniejącym przebiegiem DW 231 przed miejscowością Mirotki. Długość budowanego odcinka obwodnicy wynosi około 4,5 kilometra.
Obwodnica Skórcza jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, natomiast pozostałą część finansowania zapewnia Samorząd Województwa Pomorskiego.











Napisz komentarz
Komentarze