Pierwsze i drugie miejsce w rankingu zajęły odpowiednio Kraków i Warszawa. Znakomity wynik Trójmiasta to rezultat 6-letniej działalności Gdansk Convention Bureau, dzięki czemu powstała spójna, skoordynowana oferta konferencyjna.
Nie sposób także pominąć czterech produktów turystyki biznesowej opartych na miejscowych atrakcjach turystycznych - Amber&Relax (bursztyn), Castle&Adventures (średniowieczne zamki), Sea&Emotion (Morze Bałtyckie), Solidarity&Freedom (Solidarność).
Wiosną 2012 roku zostanie oddane do użytku Amber Expo, czyli nowa, większa i bardziej nowoczesna siedziba Międzynarodowych Targów Gdańskich.
* * *
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.
Brązowy medal dla Trójmiasta
POMORZE. Trójmiasto zajęło 3. miejsce w rankingu polskich miast pod względem ilości eventów biznesowych. Tę dobrą dla Gdansk Convention Bureau wiadomość można przeczytać w drugim raporcie Polskiej Organizacji Turystycznej - Poland Convention Bureau - "Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2011".
- 07.10.2011 00:00 (aktualizacja 23.08.2023 01:46)

Reklama






Napisz komentarz
Komentarze