niedziela, 14 grudnia 2025 13:20
Reklama

Ciężarówka z komputerami. Listen 2U - objazdowy test „Słuchamy Cię”

GDYNIA. Mobilne HP Show kampanii „Słuchamy Cię” (Listen 2U) w Polsce! Specjalnie przygotowana ciężarówka HP Listen 2U, która 9 czerwca rozpoczęła swą podróż w Genewie, 17 września zawitała do Gdyni. Bałtycki port jest jedynym polskim miastem, w którym zaciekawieni użytkownicy komputerów mogli zapoznać się z najnowocześniejszym sprzętem.
Ciężarówka z komputerami. Listen 2U - objazdowy test „Słuchamy Cię”
Objazdowy test
Polska jest już dziesiątym europejskim państwem, które odwiedziła ciężarówka HP Listen 2U. Przez całe lato pojawiała się ona w miejscach szczególnie uczęszczanych przez młodzież, takich jak nadmorskie kurorty, campusy czy festiwale, umożliwiając wypróbowanie nowatorskich produktów HP. W naszym kraju wystawa zawitała do Gdyni z okazji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych.
W dniach 17-20 września w ciężarówce Listen 2U młodzi Polacy mogli osobiście przetestować najnowsze modele notebooków HP Pavilion. Na konferencji, która z okazji tego wydarzenia została zorganizowana 17 września w Szkole Podstawowej nr 26 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Gdyni, firma Hewlett-Packard przekazała na ręce przedstawiciela szkoły laptopy, dzięki którym uczniowie będą mogli poznawać najnowsze osiągnięcia techniki i rozwijać swoje umiejętności.

„Słuchamy Cię”
Wystawa objazdowa jest jednym z elementów kampanii HP Listen 2U, czyli „Słuchamy Cię”, skierowanej do osób w wieku od 18 do 25 lat mieszkających w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce. W ramach tego programu firma Hewlett-Packard wychodzi naprzeciw potrzebom młodych ludzi, proponując im szereg możliwości zaprezentowania siebie w specjalnie dla nich przygotowanych imprezach. Młodzież ma między innymi szansę promowania swoich talentów i umiejętności w konkursach na najciekawszy film i zdjęcia czy zaprezentowania swojej wiedzy bawiąc się grą komputerową, specjalnie w tym celu stworzoną przez HP i stowarzyszenie Mensa. We wszystkich konkursach można wygrać laptopy HP, a prace konkursowe są zamieszczane w Internecie.
(www.hp.com/listen2u; polska wersja strony konkursowej:
http://h41112.www4.hp.com/promo/listen2u/uk/en/polish.html).

Twórcy przyszłości
„Młodzi ludzie są katalizatorem zmian – mówi Luciana Broggi, wiceprezes ds. marketingu w dziale komputerowych systemów osobistych HP – Obecnie, dzięki Internetowi i mediom społecznym, młodzież dysponuje wyjątkowymi narzędziami wyrażania swoich opinii, a jej głos będzie miał ogromny wpływ na bieg wydarzeń”.
Dzięki kampanii Listen 2U HP zdobywa cenne informacje na temat potrzeb, zainteresowań i oczekiwań młodych odbiorców, które pomogą w przyszłości lepiej projektować nowe komputery.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

ber 22.09.2009 17:56
czego nie robi się w celach promowania komputerów, których morze jest na rynku

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
bezchmurnie

Temperatura: 7°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 19 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama