Będzie on czynny w godzinach: od poniedziałku do piątku 6:15 – 21:00, w soboty od 10:15 do 17:00. Można będzie w nim nabywać bilety jednorazowe, a także załatwiać sprawy związane z kartą miejską, tzn. składać wnioski, odbierać i doładowywać karty. Można też będzie załatwiać ewentualne reklamacje związane z kartą miejską.
Zapraszamy do korzystania z nowego Punktu Obsługi Klienta ZTM.
Michał Piotrowski
Biuro Prasowe
Nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM
GDAŃSK. Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że od 15 marca w przejściu podziemnym k. Dworca Głównego PKP w Gdańsku, uruchomiony zostanie Punkt Obsługi Klienta nr 3.
- 13.03.2010 00:00 (aktualizacja 01.04.2023 12:33)
Reklama







Napisz komentarz
Komentarze