Film trwający zaledwie 30 sekund, dzięki profesjonalnemu wykonaniu ma rozkochać w Gdańsku nawet najbardziej wymagających.
Motywem przewodnim reklamy jest papierowa łódeczka, wraz z którą porywani wiatrem unosimy się nad Gdańskiem a następnie lekko opadamy do wody aby płynąć wzdłuż linii brzegowej podziwiając panoramę miasta. Reżyserem spotu jest Tomek Nalewajek, laureat Yach Festival za teledysk Marii Peszek.
Emisja spotu to tylko część kampanii Gdańska za granicą. Jednocześnie na stronach CNN.com, CNNInternational.com oraz CNNMoney.com wyświetlonych zostanie 530 000 banerów reklamowych Gdańska.
Koszt emisji 300 spotów wynosi 300 tys. dolarów, natomiast koszt realizacji filmu wyniósł ok. 260 tys. zł.
Spoty reklamowe pojawią się róznież na stronach internetowych CNN.com, CNN.com, CNNInternational i CNNMoney.com ok. miliona razy.
Kampania jest uzupełnieniem promocji Polski w ramach programu Eye on Poland odbywającego się od 6 do 12 października. Program poprowadzi znana prezenterka Fionnualę Sweeney. Korespondenci CNN odwiedzą m.in. Gdańsk i Warszawę, by zapytać Polaków o codzienne aspekty życia.
Kampania ma na celu wypromowanie Gdańska jako miasta nowoczesnego, dynamicznego i atrakcyjnego turystycznie.
Reklama
Od dzisiaj Gdańsk w amerykańskiej CNN
TRÓJMIASTO. Dzisiaj ruszy największa kampania reklamowa Gdańska kierowana do mieszkańców Europy. Kanał telewizyjny CNN International wyemituje gdański spot reklamowy aż 275 razy w tym 173 razy, w porze najlepszej oglądalności.
- 22.09.2008 00:10 (aktualizacja 19.08.2023 01:42)

Reklama






Napisz komentarz
Komentarze