Pytania pokazuję, że ważnych i aktualnych tematów w zmieniającej się branży call center jest bardzo wiele. Próbą odpowiedzi na część aktualnych zagadnień są seminaria regionalne „Siła Telemarketingu”, organizowane w trzech miastach Polski: Wrocław, Poznań, Gdańsk.
Projekt Seminariów Regionalnych „Siła Telemarketingu” jest cyklem oferowanym bezpłatnie. Tematyka seminariów skupiona będzie na procesach biznesowym wspomagającym działanie firmy. Seminaria, w szczególności, dotyczyć będą rozwiązań technologicznych dotyczących systemów teleinformatycznych, sprzedażowych, telemarketingowych opartych na nowoczesnych rozwiązaniach contact center.
Wszystkie seminaria odbędą się w listopadzie 2008. Organizatorem Seminariów Regionalnych jest portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma. Partnerami projektu są firmy: Altar Sp. z o.o., Linea Directa Communication oraz Kontel- Telecom Sp.j.
Uczestnicy w trakcie cyklu bezpłatnych seminariów regionalnych będą mieli możliwość wysłuchania wykładów, uczestniczenia w wystąpieniach warsztatowych oraz spotkania specjalistów i ekspertów związanych z firmą Altar, Linea Directa Communication,Kontel- Telecom, Nowoczesna Firma.
Do udziału w bezpłatnych seminariach Siła Telemarketingu zapraszamy: decydentów średniego i wyższego szczebla działów Obsługi Klienta, Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży. Projekt kierowany jest do decydentów wykorzystujący telemarketing do celów biznesowych oraz osób planujących zbudować własne call center.
Każdy uczestnik bezpłatnie otrzyma Raport Siła Telemarketingu 2008, którego autorem jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Współorganizatorami badania są: Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz Ipsos. W raporcie zawarta została analiza najświeższych danych statystycznych, a także podjęta próba ich interpretacji. Raport zawiera wnioski i opinie ekspertów oraz praktyków działających w branży. Wszystkie dane, wzbogacone o komentarze ekspertów, stanowią dla czytelnika ciekawą i przydatną lekturę prezentującą aktualne trendy na rynku telemarketingu w Polsce a także odbiór społeczny oraz ocenę tego kanału przez konsumentów.
Seminarium w Gdańsku odbędzie się już 20 listopada 2008 roku.
Zarejestruj się
Zapraszamy do udziału w Seminariach Regionalnych Siła Telemarketingu.
Reklama
Bezpłatne seminariach dla Managerów Call Center!
Jak sprostać rosnącym wymaganiom klientów?
Jak telefoniczna obsługa klienta może przyczynić się do zwiększenia zysków firmy?
Jak stać się liderem branży i w jakim stopniu mogą w tym pomóc nowe technologie?
Jak skutecznie tworzyć własne call center?
- 28.10.2008 00:14 (aktualizacja 01.04.2023 11:02)
Reklama






Napisz komentarz
Komentarze