W tej kategorii I miejsce zdobyło Miasto Nowy Dwór Mazowiecki za hasło: „Szczęśliwego Nowego Dworu!”
II miejsce w kategorii Video – reklama roku otrzymało Stowarzyszenie turystyczne Kaszuby Północne za „Kaszuby północne – Morze inspiracji”
Tytuł Lidera Promocji - I miejsce przyznano Województwu Lubelskiemu promującemu się pod hasłem: „Lubelskie - Smakuj życie”
II miejsce uzyskało Miasto Sandomierz za kampanię wizerunkową wynikającą ze współpracy przy realizacji serialu „Ojciec Mateusz”.
Natomiast III miejsce zdobyła Iława za kampanię promocyjną - Jeziorak jednym z 7 nowych cudów Polski.
Poloniada 2014
W miniony weekend odbyły się Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów Poloniada 2014. W jednym miejscu – jakim tym razem była płocka Orlen Arena - można było poznać ofertę kulturalną oraz turystyczną polskich miast leżących w najróżniejszych zakątkach Polski.
Przedstawiciele miast, którzy wzięli udział w Targach, spacerując między stoiskami poznawali się wzajemnie, wymieniając przy tym spostrzeżeniami czy doświadczeniami. Wzięli także udział w specjalnie przygotowanych panelach dyskusyjnych oraz blokach biznesowych. Samorządowcy mieli szansę się poznać i nawiązać współpracę, chociażby taką jaką zapoczątkowały Płock i Ustronie Morskie. Gminy te, właśnie w trakcie Poloniady, podpisały porozumienie o współpracy w zakresie promocji. Płockie festiwale zostaną zaprezentowane nad morzem, podczas gdy o pięknej plaży oraz wydarzeniach kulturalnych odbywających się w Ustroniu Morskim będzie można usłyszeć w mieście na Mazowszu.
Goście, szukający ciekawego miejsca na weekendową wycieczkę czy dłuższy urlop, którzy przybyli do płockiej hali chętnie rozmawiali z przedstawicielami regionów z całej Polski, tym samym odkrywając nowe, wyjątkowe miejsca w kraju. W płockiej Orlen Arenie można było też skorzystać z wielu atrakcji. Szczególnym powodzeniem cieszyło się mobilne planetarium, które przyjechało z Olsztyna, a także proponowane przez Mielno karaoke. Niektóre z miast biorących udział w Targach przygotowały wyjątkowy poczęstunek, jak na przykład Powiat Płock, który wraz z Mazowiecką Izbą Rolniczą zapraszał na Piknik Mleczny czy Hrubieszów częstujący specjałami z Gotanii. Jednakże wszystkie stoiska, profesjonalnie przygotowane przez specjalistów z danego regionu, kusiły bogatą ofertą turystyczną, na pierwszy plan wysuwając najbardziej atrakcyjne wydarzenia kulturalne.
W ramach Poloniady 2014 w sobotni wieczór odbyła się również Gala Kogutów. Zostały przyznane nagrody w dziedzinie kultury i promocji - Koguty. Nagrody przyznano w 9 kategoriach: lider promocji czyli najlepsza kampania reklamowa, wydawnictwo promocyjne i informacyjne, najlepsze hasło promocyjne, video – reklama, kreator promocji, lider kultury czyli najciekawszy kalendarz kulturalny, najważniejsze wydarzenie kulturalne, festiwal roku oraz kreator kultury. Wyniki prezentujemy w oddzielnym dokumencie. Kto zasłużył na nagrodę? O tym zdecydowało profesjonalne jury, w skład którego weszli Krzysztof Nepelski - pełnomocnik ds. relacji instytucjonalnych, który koordynuje współpracę GRUPY RMF z Jednostkami Samorządu Terytorialnego, Cezary Molski - specjalista w zakresie marketingu destynacji oraz produktów turystycznych realizowanych w ramach struktur instytucji publicznych oraz prywatnych, Justyna Makowska - certyfikowany project manager, trener biznesu, konsultant, wykładowca, praktyk zarządzania marką oraz Robert Stępowski - ekspert ds. marketingu terytorialnego, redaktor naczelny portalu marketingmiejsca.com.pl. Biografie jurorów szerzej prezentujemy w oddzielnym dokumencie.
Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów to wydarzenie, będące częścią projektu Poloniada, którego celem jest zwiększenie możliwości rozwoju polskich miast, a także szerzenie współpracy między regionami.
Organizatorem Poloniady 2014 była agencja marketingowa nlife.
W miniony weekend odbyły się Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów Poloniada 2014. W jednym miejscu – jakim tym razem była płocka Orlen Arena - można było poznać ofertę kulturalną oraz turystyczną polskich miast leżących w najróżniejszych zakątkach Polski.
Przedstawiciele miast, którzy wzięli udział w Targach, spacerując między stoiskami poznawali się wzajemnie, wymieniając przy tym spostrzeżeniami czy doświadczeniami. Wzięli także udział w specjalnie przygotowanych panelach dyskusyjnych oraz blokach biznesowych. Samorządowcy mieli szansę się poznać i nawiązać współpracę, chociażby taką jaką zapoczątkowały Płock i Ustronie Morskie. Gminy te, właśnie w trakcie Poloniady, podpisały porozumienie o współpracy w zakresie promocji. Płockie festiwale zostaną zaprezentowane nad morzem, podczas gdy o pięknej plaży oraz wydarzeniach kulturalnych odbywających się w Ustroniu Morskim będzie można usłyszeć w mieście na Mazowszu.
Goście, szukający ciekawego miejsca na weekendową wycieczkę czy dłuższy urlop, którzy przybyli do płockiej hali chętnie rozmawiali z przedstawicielami regionów z całej Polski, tym samym odkrywając nowe, wyjątkowe miejsca w kraju. W płockiej Orlen Arenie można było też skorzystać z wielu atrakcji. Szczególnym powodzeniem cieszyło się mobilne planetarium, które przyjechało z Olsztyna, a także proponowane przez Mielno karaoke. Niektóre z miast biorących udział w Targach przygotowały wyjątkowy poczęstunek, jak na przykład Powiat Płock, który wraz z Mazowiecką Izbą Rolniczą zapraszał na Piknik Mleczny czy Hrubieszów częstujący specjałami z Gotanii. Jednakże wszystkie stoiska, profesjonalnie przygotowane przez specjalistów z danego regionu, kusiły bogatą ofertą turystyczną, na pierwszy plan wysuwając najbardziej atrakcyjne wydarzenia kulturalne.
W ramach Poloniady 2014 w sobotni wieczór odbyła się również Gala Kogutów. Zostały przyznane nagrody w dziedzinie kultury i promocji - Koguty. Nagrody przyznano w 9 kategoriach: lider promocji czyli najlepsza kampania reklamowa, wydawnictwo promocyjne i informacyjne, najlepsze hasło promocyjne, video – reklama, kreator promocji, lider kultury czyli najciekawszy kalendarz kulturalny, najważniejsze wydarzenie kulturalne, festiwal roku oraz kreator kultury. Wyniki prezentujemy w oddzielnym dokumencie. Kto zasłużył na nagrodę? O tym zdecydowało profesjonalne jury, w skład którego weszli Krzysztof Nepelski - pełnomocnik ds. relacji instytucjonalnych, który koordynuje współpracę GRUPY RMF z Jednostkami Samorządu Terytorialnego, Cezary Molski - specjalista w zakresie marketingu destynacji oraz produktów turystycznych realizowanych w ramach struktur instytucji publicznych oraz prywatnych, Justyna Makowska - certyfikowany project manager, trener biznesu, konsultant, wykładowca, praktyk zarządzania marką oraz Robert Stępowski - ekspert ds. marketingu terytorialnego, redaktor naczelny portalu marketingmiejsca.com.pl. Biografie jurorów szerzej prezentujemy w oddzielnym dokumencie.
Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów to wydarzenie, będące częścią projektu Poloniada, którego celem jest zwiększenie możliwości rozwoju polskich miast, a także szerzenie współpracy między regionami.
Organizatorem Poloniady 2014 była agencja nlife.






Napisz komentarz
Komentarze