W ramach Umowy pomiędzy Thermo King i Balticon S.A., specjaliści firmy będą obsługiwać naprawy gwarancyjne i eksploatacyjne wszystkich kontenerów z agregatami Thermo King należących do dowolnej linii żeglugowej, jak również kontenery z agregatami Thermo King będące własnością indywidualnych klientów. Ponadto, Balticon SA zyskał prawo do sprzedaży części zamiennych na rynku, oraz zapewnił sobie preferencyjne ceny części. Będzie to miało pozytywny wpływ na przychody, oraz pozwoli ograniczyć koszty działalności.
Najistotniejszą korzyścią z tej sytuacji, jest fakt, że Balticon jako autoryzowany serwis Thermo King będzie mógł dokonywać napraw gwarancyjnych kontenerów i uczestniczyć we wszystkich akcjach serwisowych. Dla klientów Balticon oznacza to szybszą i lepszą usługę a także, co bardzo istotne, gwarancję jakości potwierdzoną znakiem Thermo King. Wszystkie naprawy będą mogły być wykonywane na depotach Balticon, lub za pośrednictwem naszych serwisów mobilnych. Eliminuje to konieczność korzystania z niektórych podwykonawców. W sposób oczywisty przekłada się to na obopólny zysk - komentuje Mariusz Kulczyński, Kierownik Depotu Gdynia, Balticon S.A.




Napisz komentarz
Komentarze