Profesjonalne pozycjonowanie wpływa na wizerunek firmy
Nawet fakt, że w Twoim posiadaniu jest niepowtarzalny produkt lub usługa, których próżno szukać u konkurencji, nie oznacza, że możesz spocząć na laurach. W dobie walki o Klienta trzeba dokładać wszelkich starań, by przekonać go, że dokonał najlepszego możliwego wyboru. Służy temu przemyślana promocja marki, na przykład poprzez pozycjonowanie stron internetowych. Nie od dziś wiadomo, że internauci, korzystając z wyszukiwarki Google, ograniczają się zazwyczaj do pierwszej strony wyników wyszukiwania, rzadko przechodząc na drugą. Jeżeli zatem Twoja witryna wyświetla się wśród najlepszych w branży, możesz spać spokojnie. A jeśli nie, warto zgłosić się do profesjonalnej agencji SEO, chociażby AFTERWEB, która pomoże Ci wybić się spośród konkurencji. Gdy już znajdziesz się w czołówce wyników wyszukiwania, użytkownicy sami zaczną wchodzić na Twoją stronę, rozpoznawać nazwę i logo firmy, a także utożsamiać ofertę z wysokim standardem. Badania pokazują bowiem, że witryny wyświetlające się najwyżej w Google darzone są większym zaufaniem, niż te uplasowane na dalszych kartach wyszukiwarki. Zbudujesz więc profesjonalny wizerunek swojej firmy i jednocześnie bezpośrednio wpłyniesz na zwiększenie sprzedaży.
Stań się rozpoznawalny dzięki kampaniom Google Ads!
Innym pomysłem na wypromowanie marki, który często łączy się z pozycjonowaniem, są kampanie reklamowe w internecie. Składają się na nie zarówno linki sponsorowane, czyli Google Ads, jak i reklamy graficzne albo multimedialne. Każda z nich pozwala wpłynąć na decyzję zakupową Klienta, i to w odpowiednim miejscu oraz czasie. Jeśli prowadzisz biznes w stolicy, na przykład salon fryzjerski, wykorzystaj w reklamie lokalne słowa kluczowe, choćby „fryzjer Warszawa”. Dzięki temu Twoja witryna wyświetli się w Google nad innymi, konkurencyjnymi wynikami z danej lokalizacji. Aby wspomóc działania promocyjne, postaw na kampanie remarketingowe. Ich celem jest przypominanie potencjalnym Klientom, że kiedyś odwiedzili Twoją stronę i zachęcanie do powrotu, a także do zakupów. Ciekawa grafika, hasło, film czy wpadająca w ucho muzyka skłoni ich do ponownego zainteresowania się ofertą. We wspomnianej już Agencji AFTERWEB pracują również specjaliści Google Ads, którzy posłużą Ci wsparciem przy budowaniu kampanii i będą na bieżąco kontrolować jej postępy.