niedziela, 14 grudnia 2025 11:16
Reklama

Czekaj sobie pacjencie...? Czytelnik ma dość opóźnionych wizyt u swojego lekarza

Nasz Czytelnik trzykrotnie odwiedzał starogardzką przychodnię, aby zarejestrować się do lekarza specjalisty. Ostatecznie do wizyty jednak nie doszło, ponieważ zdaniem mężczyzny lekarz nie traktuje poważnie swoich pacjentów. Czarę goryczy przelało dwugodzinne spóźnienie lekarza i późniejsze opuszczenie gabinetu lekarskiego na kolejną godzinę.
Czekaj sobie pacjencie...? Czytelnik ma dość opóźnionych wizyt u swojego lekarza

Nasz Czytelnik na wizytę przyszedł około pół godziny przed planowaną godziną przyjęcia.
- W poczekalni czekało około 30 osób, lekarz przyjmował w gabinecie nr 3. Zapytałem dlaczego tylu pacjentów czeka i od ludzi usłyszałem, że doktor spóźnił się dwie godziny. Zdenerwowani pacjenci mówili, że ten lekarz ma nas gdzieś, bo kiedy przyszedł z tak dużym spóźnieniem, nie powiedział nawet zwykłego przepraszam. Czekałem dalej. Do gabinetu doktora weszła jakaś pani z dokumentami, później oboje wyszli i znów nie było go godzinę... Jestem z okolic Skórcza ale były też osoby ze Skarszew i ktoś ze Zblewa. Ludzie zaczęli się denerwować, że nie zdążą na swoje autobusy i pociągi. Wrócił po godzinie i zaczął przyjmować pacjentów w ekspresowym tempie, wizyta zajmowała niecałe 5 minut. Nie wytrzymałem i opuściłem przychodnię – mówi nasz Czytelnik.

Doktor przyjeżdża do nas z Katowic
O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy kierownik przychodni, w której leczy się nasz Czytelnik.  
- W całym województwie pomorskim jest 8 poradni chirurgii naczyniowej – wyjaśnia Maria Orlikowska – Płaczek, kierownik SPZOZ w Starogardzie Gd. - Z tego 4 usytuowane są w Gdańsku, jedna znajduje się w Jantarze, jedna jest w Kartuzach, jedna w Słupsku i jedna w Starogardzie Gd. Pan dr Gniadek jest specjalistą, który przyjeżdża do nas z Katowic. Samolotem przybywa do Gdańska i stamtąd samochodem przyjeżdża tutaj. Zdarza się, że samolot ma opóźnienie, wszystko zależy od warunków atmosferycznych. W przypadku niesprzyjającej aury, np. mgły taka podróż jest opóźniona – dodaje kierownik przychodni.
Maria Orlikowska – Płaczek zaprzecza informacjom, jakoby na pacjentów przeznaczano wówczas 5 minut czasu.  
- Nie zgadzam się z tym, że pan doktor poświęca pacjentom po pięć minut czasu. To jest niezwykle specyficzna dziedzina, w ramach ułatwień wraz z panem doktorem w gabinecie znajduje się asystentka. Zajmuje się ona pisaniem, by doktor mógł w tym czasie zająć się pacjentem.

Więcej w aktualnej Gazecie Kociewskiej!  


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

gosia 22.01.2015 10:21
w przychodni Medyk w Zblewie nie jest lepiej.próbowałam umowic na wizytę domową niepełnosprawną babcię(bez nogi), to najpierw kazali mi przyjechac z nią do przychodni(chociaz im powiedzialam,że babcia nie ma nogi i jest już po 90-tce i ja nie dam rady jej przywiezc)to stwierdzili,ze mam przyjechac z jej wynikami(codziennie ma mierzony cukier i ciśnienie,gdyż ma bardzo wysokie)i oni zapisza mi cos ZAOCZNIE!!!!!!!!!!!!!!!!ciekawe czy akt zgonu tez wypiszą ZAOCZNIE!!!!!!!!!!!!!!!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
gość. 21.01.2015 10:55
Kiedyś interweniowałem u p. Płaczek w sprawie rejestracji. pomogło na kilka dni. Teraz jest taka sama sytuacja jak przed moją interwencja. Do specjalisty pod koniec rejestracji - jeszcze nie nie ma terminu a rano już nie ma. Czy w nocy się rejestruje?.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Lina555 20.01.2015 22:36
Robiłam na Hallera mammografię, bo oni zgarnęli kontrakty nie mając do tego w ogóle warunków, poprzednio te badania wykonywałam w Medpharmie - z nieba do piekła: zdezelowny aparat, brak przebieralni, nie ma gdzie zostawić rzeczy, panie prześwietlały mnie 3 razy, bo zdjęcia były złej jakości, duchota w pomieszczeniu. Koszmar!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Lina555 20.01.2015 22:38
A do rejestracji wiecznie koszmarne kolejki.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Pacjent 20.01.2015 15:06
Wizycie u lekarza przeciętnemu pacjentowi towarzyszy upodlenie przez długie kolejki i panie które rejestrują ,a potem czasami przez opryskliwego lekarza. Też należę do tej przychodni i ostatnio pacjentka która rejestrowała się przed de mną musiała grzecznie przeczekać prywatną rozmowę telefoniczną którą prowadziła pani rejestratorka . Ta niesympatyczna najstarsza z tych pań które rejestrują do lekarza, mała w okularach , farbowana blondynka przoduje w delikatnie ujmując opryskliwości. W mojej ocenie pani Dyr. Płaczek powinna się bardziej zaangażować w dobry wizerunek tej przychodni i co z niektórymi poważnie przynajmniej porozmawiać. Pozdrawiam wszystkie te sympatyczne Panie w rejestracji ,które mimo upierdliwości niektórych pacjentów mają uśmiech na twarzy . JESZCZE RAZ POZDRAWIAM-pacjent.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Płaczę 20.01.2015 09:13
pani Płaczek zalecam częstsze rozmowy z pacjentami w poczekalni a nie melinowanie się w swoim gabinecie, dowie się Pani duuużo ciekawych rzeczy o tych tzw specjalistach.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.01.2015 16:14
oj tak,też nie jestem zadowolona,ta rejestracja co 5min to jest śmieszne.lekarz specJALISTA (dobry)trzyma co najmniej 20-30mjn weż czekaj I KTO TU JEST CHORY

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.01.2015 14:49
Za wszystko odpowiada szef to prawda. Niestety dziś w naszym systemie nie ma skutecznych metod szeroko pojętej kontroli wielorakich poczyń lekarzy> Mówiąc inaczej: lekarzom za dużo nie można mówić: "nie..., popraw się ... jak jeszcze raz się spóźnisz to cię zwolnimy... poniesiesz konsekwencje swoich błędów ....itd, itp" Jak pani kierownik może zwrócić uwage takiemu fachowcowi , który przyjeżdża a wręcz przylatuje aż z Katowic!? Tyle chłopina się namęczy z tych Katowic i tu w przychodni miałoby go spotkać złe słowo? Nie znam tego jegomościa ale żeby przez całą Polskę jechać do Starogardu - nie wiem - jakoś dziwne to dla mnie, że bliżej roboty se nie znalazł. Drugie, ile oni nas podatników kosztują skoro opłaca im się latać z Katowic do Starogardu - no nie? Niech pani kierownik nie boi się tych lekarzy i krótko trzyma dyscyplinę!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.01.2015 12:24
ciekawe kto tego -pacjenta tym razem napuszcza? Rozumiem, że przychodnia nie działa idealnie ale w miarę swoich możliwości jest dość sprawna. Ta wycieczka osobista na dyr jednostki jest wysoce tendencyjna.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.01.2015 18:34
chyba napisała to koleżanka pigóła

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
pacjent 19.01.2015 11:46
Jestem też pacjentem przychodni i potwierdzam że lekarze bardzo często się spóźniają. . Nie jest to nawet podyktowane przylotem. Są wręcz przyzwyczajeni że należy opóźnić przyjmowanie pacjentów. Może pani dyrektor poobserwuje jacy są to lekarze. Może zainteresuje się dlaczego są bardzo długie kolejki - bo lekarz się spóźnił. Może czas coś z tym zarobić albo powołać nową dyrekcję, która przykróci proceder. Mówi się o ko9lejukach a powodują je lekarze lub tolerancja przełożonych. Pani dyrektor ma emeryturę to możne zatrudnić kogoś młodszego, kto potrafi zadbać o pacjentów i nie stwarzać sztuczne kolejki.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.01.2015 18:08
w tej przychodni zawsze był burdel i nic się nie zmieniło,płakać się chce...

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
ewa 19.01.2015 18:43
Nie wiesz kto wygrał wybory:)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
pochmurnie

Temperatura: 7°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 26 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama