Czy wiesz, na czym polega sekretariat korporacyjny?
Struktury prawne i procesy regulacyjne są zróżnicowane względem jurysdykcji, co bardzo często powoduje, że przedsiębiorstwa i transakcje transgraniczne nie są w stanie odnaleźć się w labiryncie lokalnego prawa spółek, a także przepisów regulujących tworzenie oraz kontrolę osób prawnych – w tym również zarządzanie nimi. Sprawne, stabilne i spełniające określone wymogi podmioty struktury stanowią podstawę niemalże wszystkich sukcesów biznesowych. Sekretariat korporacyjny to usługa, którą określa się również mianem prowadzenia biura zarządu. Wspiera ona bieżące działanie spółki i spełnianie spoczywających na niej obowiązków ustawowych, dbając przy tym o działanie w zgodzie z obowiązującym prawem. Zapewnienie zgodności funkcjonowania firmy odciąża jej przedstawicieli zarówno od codziennych, jak i okresowych czynności administracyjnych, tym sposobem pozwalając zarządcom skupić się na działaniach dotyczących dalszego rozwoju przedsiębiorstwa.
22.01.2024 21:23