Nasz Czytelnik zwrócił się do nas z prośbą o wyjaśnienie problemu, jaki napotkał na przyszpitalnym parkingu w Starogardzie Gd. Mowa o automacie, w którym uiszczamy należną opłatę. - Chciałem zapłacić za parkowanie, wsadziłem do automatu banknot 20 zł. - relacjonuje nasz Czytelnik. - Jakież było moje zdziwienie, gdy podczas przeliczania wydanej reszty zabrakło 10 zł... Nie wiem czy ta sytuacja przydarzyła się tylko mojej osobie, ale uważam, że warto o tym poinformować mieszkańców i wyjaśnić, jak należy postępować w podobnej sytuacji - dodaje mężczyzna.
Zapytaliśmy Kociewskie Centrum Zdrowia, przy którym usytuowany jest wspomniany parking o to, czy odnotowano podobne przypadki. - Jak do tej pory otrzymaliśmy tylko jedno zgłoszenie w sprawie nieprawidłowego działania automatu parkingowego – poinformowała nas Magdalena Jankowska, rzeczniczka KCZ. - Przyjęliśmy reklamację i uregulowana została należna kwota.
W znajdującym się nieopodal parkingu Budynku Administracji można również zgłaszać ewentualne uwagi dotyczące nieprawidłowego działania automatu. - Korzystający z parkometru proszeni są o zgłaszanie usterek do Działu Utrzymania Ruchu telefonicznie (58 774 94 28, 58 774 94 29) bądź osobiście w pokoju nr 26 w budynku administracji – wyjaśnia Magdalena Jankowska z KCZ.






Napisz komentarz
Komentarze