sobota, 20 grudnia 2025 10:27
Reklama

Groźny wypadek! Funkcjonariusze wyjaśniają okoliczności zdarzenia

Dzisiaj okol o godziny 6.40 strażacy zostali powiadomieni o wypadku drogowym jaki wydarzył się na drodze wojewódzkiej 224 w gminie Skarszewy. Strażacy niezwłocznie udali się na miejsce.
Groźny wypadek! Funkcjonariusze wyjaśniają okoliczności zdarzenia

Na miejscu zdarzenia strażacy zastali samochód osobowy Mercedes po uderzeniu bocznym
w drzewo od strony pasażera.
- Kierujący pojazdem pozostawał wewnątrz samochodu – informuje kpt. Karina Stankowska, rzecznik KP PSP Starogard Gdański. - Ratownicy zabezpieczyli teren działań - jezdnia zablokowana była w obu kierunkach.  Następnie ratownicy z OSP Skarszewy ewakuowali osobę poszkodowaną z pojazdu i udzielili jej kwalifikowanej pierwszej pomocy. Poszkodowanego przekazano przybyłemu na miejsce Zespołowi Ratownictwa Medycznego. Ratownicy zabezpieczyli miejsce lądowania i startu Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Obsada LPR i ZRM zajmowała się poszkodowanym. Równocześnie Policja prowadziła czynności dochodzeniowe – dodaje Karina Stankowska.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

art... 20.02.2016 17:21
[quote] Co za debilne komentarze o tych złomach, jak ktoś nie umie jeździć, to nowym się rozbije. Przymrozek był rano i tyle, bezmózgi nie myślą, tylko śpią rano. Koleś jechał mercedesem i wpadł w poślizg i tyle. [/quote]

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
myśliciel 18.02.2016 14:52
tak można tłumaczyć wszystkim takie tragedie po nocce,zmęczony,za szybko,auto niesprawne itd itd.prawda jest taka że zawsze były i będą takie tragedie i co tutaj dużo dyskutować czy to pierwszy tego typu wypadek???? czy ostatni??? nie!!!!! i coby tutaj nie gdybać wystarczy że kilka czynników w małym ułamku zagra na naszą niekożyść podczas jazdy i każdy z nas może wylądować na drzewie czy w rowie-tego nikt nie jest w stanie wyeliminować,przerwać czy stwierdzić co jest przyczynami takich wypadków-śmiem twierdzić że oczywiście pomijając alkohol to po prostu w danej chwili sprzysięga się przeciwko nam w jednej sekundzie kilka czynników i buuum.-tyle.konkluzja-nigdy niebądż mądrzejszy od samego pana boga bo jutro o tobie mogą pisać-pozdrawiam wszystkich czytelników

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
adi 17.02.2016 13:55
tak tak tak zakończmy ten wątek aut-zgoda wszyscy wiemy że polska to złomowisko europy ale co z tego przepisy czy egzaminy mamy na prawko jedne z bardziej rygorystycznych-ale co z tego u nas w polsce mamy dziwne przyzwolenia i przyzwyczajenia-jakie??? przepisy sobie kierowcy sobie-itd.itd wtedy jest jak jest zobaczcie jak polski kierowca łamie przepisy nie dostosowuje prędkości gdy dojeżdza do granicy państwa to po przekroczeniu jej raptem wszystko znika jest wszystko ok-prędkość wyprzedzanie itd. jaki morał z tego w polsce są za niskie kary finansowe za dosłownie wszystko-dlaczego ludzie za granicą mają 50 to nikt nawet sie nie wychyli 60tką a u nas na takim ograniczeniu 100 nikogo nie dziwi bo nie ma kar u nas w norwegii przekroczyłem prędkość o 10 na godzine było 80 ja jechałem 93 czy 94 dostałem na polskie 750zł mandatu-zabolało jeżdze teraz tam jak baranek i u nas tak powinno być żadne punkty żadne przepisy tak nie załatwiają sprawy i tak nie uczą jak ból w portfelu tylko klaps po kieszeni jest w stanie przemówić do rozumu-ja tak uważam

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
gabi 17.02.2016 13:41
[quote] koleś nie zrozumiałeś konkluzji co do złomów chodzi oto że to też dużo większa przyczyna większości wypadków niż nam się wydaje ale nie mówi się o tym-prześledz ostatni raport za ubiegły rok z wypadków w województwie pomorskim 75 % wszystkich wypadków to główną lub pośrednią przyczyną jest stan techniczny aut Główną przyczyną nr 1 jest niedostosowanie prędkości do warunków.Stan techniczny to jedynie mały ułamek.https://www.google.pl/url?sa=t [/quote] ok,ok,ok wszystko jasne pracuje u takiebo cwaniaka co ma autohandel i auta robimy na sprzedaż-boże widzisz i nie grzmisz-moją działką jest blacharrstwo-chcecie kilka zdjęć auta przed i po-hahhah to jest nie do poznania-ale i też takie auto wali 4rośladem-gdzie powinno być dwu ślad-za autem-czyli są krzywe wszystko robi się po łepkach osobiście siedze w tym i mówie wam jeżdzą bomby tykające-zastanawiam się tylko kiedy taki ktoś zginie w takim czymś bo to nie są auto to jest coś tam z wierzchu ok ale mechanicznie-koszmar i tak miesięcznie robie ok 8-10 aut siedze w tym 15 lat łatwo przeliczć ile tylko z pod ,ojej ręki wyszło syfu a gdzie reszta???//szerokiej drogi-rada nie kupujcie aut żekomo nowych z polskich aytochandli

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Gonzo 16.02.2016 21:44
[/quote]koleś nie zrozumiałeś konkluzji co do złomów chodzi oto że to też dużo większa przyczyna większości wypadków niż nam się wydaje ale nie mówi się o tym-prześledz ostatni raport za ubiegły rok z wypadków w województwie pomorskim 75 % wszystkich wypadków to główną lub pośrednią przyczyną jest stan techniczny aut [/quote] Główną przyczyną nr 1 jest niedostosowanie prędkości do warunków. Stan techniczny to jedynie mały ułamek. https://www.google.pl/url?sa=t

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
16.02.2016 20:41
[quote] Co za debilne komentarze o tych złomach, jak ktoś nie umie jeździć, to nowym się rozbije. Przymrozek był rano i tyle, bezmózgi nie myślą, tylko śpią rano. Koleś jechał mercedesem i wpadł w poślizg i tyle. [/quote] koleś nie zrozumiałeś konkluzji co do złomów chodzi oto że to też dużo większa przyczyna większości wypadków niż nam się wydaje ale nie mówi się o tym-prześledz ostatni raport za ubiegły rok z wypadków w województwie pomorskim 75 % wszystkich wypadków to główną lub pośrednią przyczyną jest stan techniczny aut i niechodzi w dosłownym słowie że to złomy-nie to nie żadko nowsze auta nawet roczne ale ściągnięte jako do kasacji a w polsce robimy z nich ferrari i tak to się kończy-statystyki nie kłamią-liczba sprowadzanych aut do polski z tzw,.przeznaczeniem dna kasacje także z danych statystycznych na 1000aut sprowadzanych z zachodu 870 to auta z przeznaczeniem na zachodzie nas kasacje-po tzw.dzwonie czyli wypadku po którym auto ląduje na śmietnik u nas robią i jeżdzą -to jest tragedia ale się nie mówi o tym a każdy może to sprawdzić w google.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Gonzo 16.02.2016 19:44
Co za debilne komentarze o tych złomach, jak ktoś nie umie jeździć, to nowym się rozbije. Przymrozek był rano i tyle, bezmózgi nie myślą, tylko śpią rano. Koleś jechał mercedesem i wpadł w poślizg i tyle.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
17.02.2016 11:16
Pomyśl- to nie boli, a dopiero potem komentuj! Jak nie znasz sprawy to nie pisz! Tak się składa że znam poszkodowanego i samochód miał sprawny. Nikt nie pomyślał że mógł wracać do domu po nocnej zmianie i najzwyczajniej zmęczenie wzięło górę. Nóż mi się w kieszeni otwiera jak czytam takie debilne komentarze!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
gość 18.02.2016 00:01
Bezmózg to jest twój stary że cie spłodził, ciekawe jak by ci się takie cos przytrafiło jebany pajacu jak widzę takie komentarze jak twój to jestem za karą śmierci w pl. I nie odpisuj mi frajerze bo dostaniesz w plape i się skończy.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
adi 16.02.2016 18:32
wszystko u nas jest nie tak-drogi do dupy-auta to ładne technicznie śmietniki to prawda miałem awarie hamulców -po ludzku płyn zaczoł ciec po prostu zero hebla-wychamowałem silnikiem ico??? okazało się że przegląd miesiąc temu a tak naprawde jak mi zaczoł mechanik pokazywać co cięte to od spodu moje auto to tak na prawde frankenstein-czyli opcja polskiego sprytu mechaniki.i też miałem szczęście ze nic nie wyskoczyło-miałem ten fart że mała prędkość wystarczył hamulec ręczny-tak zawsze obwiniamy ludzki czynnik a to w większości nie jest przyczyną

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
marian 16.02.2016 15:34
[quote] Co za kretyńskie brednie piszesz, a ty czym niby jeździsz? Debile jeździć z głową nie potrafią, rano był przymrozek, jak ktoś śpi i nie myśli, to nie ma się co dziwić, stan auta nie ma tu nic do rzeczy, co może wypadł z drogi, bo mu koło odpadło. Ja mam auto 15 lat i nic mu nie brakuje. im nowsze auto, tym gorzej debile jeżdżą i nie potrafią takiego auta opanować. [/quote] właśnie dla tego jeżdzę autem zakupionym w polskim salonie nie mercedesem klasy s za 10 tyś zł co jeszcze przed sprzedażą w polsce wyglądał jak puszka konserwowa w przenośni i dosłownie-chłopie sprowadza się auta wielkości konserwy-wyciąga sie je spawa z 10 robi się jeden-ty prawdopodobnie nawet możesz niebyć świadom że właśnie jeżdzisz volkswagenem made in poland-hahahha i tak właśnie jest chłopie gdzieś ty sie uchował że tak banalnych spraw niewiesz co

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
adam 16.02.2016 15:27
[quote] Co za kretyńskie brednie piszesz, a ty czym niby jeździsz? Debile jeździć z głową nie potrafią, rano był przymrozek, jak ktoś śpi i nie myśli, to nie ma się co dziwić, stan auta nie ma tu nic do rzeczy, co może wypadł z drogi, bo mu koło odpadło. Ja mam auto 15 lat i nic mu nie brakuje. im nowsze auto, tym gorzej debile jeżdżą i nie potrafią takiego auta opanować. [/quote] jesteś puł-główkiem i tyle obrażasz innych od razu wiesz że ktoś jechał za szybko jeszcze zapomiałeś dodać że pijany-brednie brednie i brednie a co do aut zgadzam się to złomy-chłopie otwórz oczy dziwne często droga ok,prędkość ok prosty odcinek i wypadek-co ufo wylądowało na aucie i wypadek spowodowało???przestań obrażać dobże wiesz że gdyby wzieli się tak solidnie za te nasze auta to połowa wylądowała by na złomowisku-zgadzam się śrutu u nas na drogach co nie miara.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Gość 16.02.2016 14:35
Co za kretyńskie brednie piszesz, a ty czym niby jeździsz? Debile jeździć z głową nie potrafią, rano był przymrozek, jak ktoś śpi i nie myśli, to nie ma się co dziwić, stan auta nie ma tu nic do rzeczy, co może wypadł z drogi, bo mu koło odpadło. Ja mam auto 15 lat i nic mu nie brakuje. im nowsze auto, tym gorzej debile jeżdżą i nie potrafią takiego auta opanować.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
maciej2059 16.02.2016 17:16
Skończony kretynie sam jesteś debil który nie potrafi jeździć, kierowca który jechał jeździ bardzo ostrożnie i z głową wiec skończ pier**** na temat o ktorym nic ci nie wiadomo !!!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
aga 16.02.2016 14:14
tak zgadzam się jestem sama świadkiem tego że można kupić auto które nie chciano przepuścić na badaniach technicznych we francji a w polsce nie miano zastrzeżeń nawet nic nie musiałam robić po prostu zarejestrowałam je i służy mi na wypady do skarszew po zakupy ale jakaś konkluzja jest na zachodzie starszy model z reguły jest odsyłany na złom u nas jest średniej klasy autem-i tak my wszyscy popatrzcie na ulice-jeżdzące śmietniki i wraki-zgadzam się a co za tym idzie w takim śmietniku nie trudno o awarie i wypadek-tak otym się nie mówi bo to po prostu nasz narodowy biznes i za dużo ludzi czerpie z tego ogromne zyski ażeby ten proceder ukrucić jeszcze niewuiem czy wiecie dodatkowym chamulcem dla takich złomów była opłata 500zł tzw.opłata recyklingowa-interes się zwijał to od niedawna znieśli tę opłatę w kraju i teraz znów szerokim strumieniem chłam płynie do polski-żenada-potem tragedie

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
marian 16.02.2016 14:04
Duża tragedia-coraz więcej takich tragedii ale czemu się tu dziwić zaraz grono mądrali od razu stwierdzi że pijany itd.śmiem wątpić bo większość właśnie porannych wypadków jest spowodowana warunkami atmosferycznymi lub zwykłym pośpiechem do pracy. Dużo się u nas mówi o stanie dróg itd.ale zauważcie że jakoś nikt nie mówi że 90% aut na naszych ulicach to śmietniki-tak wraki z zachodu-cały zachód pozbywał się złomów 10cio i starszych aut a polacy jak dzikusy brali biorą i będą brali ten badziew tak na prawdę to cała europa zachodnia uczyniła sobie z polski jeden wielki śmietnik samochodowy ja sam naprawiam te gówna i nie kłamie-sprowadza się gówna picuje się je a my jak te pszczoły do miodu często vw 10 letni w polsce kosztuje 10 tyś a w niemczech ten sam rocznik ten sam model kosztuje 17 tyś to powiedzcie jakim cudem opłaca się komuś sprowadzanie czegoś co jest droższe płacić za transport i jeszcze zarobić????dokładają -mie mam kilka takich na warsztacie to europejskie złomy bale po renowacji-jak nówki tutaj tkwi problem śmiem twierdzić że duża ale to naprawde duża część wypadków jest spowodowana złomami co pięknie wyglądają.przecież widać po naszych drogach że średnia wieku aut u nas to 15 lat-takie auto ze względów technicznych na zachodzie jest złomem u nas wypasem-i właśnie tutaj zawsze szukałbym przyczyn -to tykające bomby

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
16.02.2016 17:25
nawet najnowszy samochod cie nie uratuje jak nie masz wyobraźni i wyprzesadzasz tam gdzie nie trzeba itd. itp

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 7°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1018 hPa
Wiatr: 20 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama