- Prosimy mieszkańców, którzy złożyli stosowny wniosek w urzędzie o jak najszybsze dostarczenie potwierdzenia gotowości realizacji inwestycji (druk na www.wrotatczewa.pl lub w Urzędzie Miejskim). Ponieważ warunkiem uruchomienia procedury przekazania dotacji jest otrzymanie od Państwa ww. potwierdzenia gotowości realizacji inwestycji, prosimy o dostarczenie pisma jak najszybciej, nie później niż do 26 lipca br. – mówi rzeczniczka ratusza, Małgorzata Mykowska.
Warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie inwestycji jest dostarczenie następujących dokumentów:
- wyciąg z księgi wieczystej modernizowanej nieruchomości, tytuł prawny do dysponowania nieruchomością w przypadku, gdy wnioskodawca nie jest jej właścicielem oraz zgoda osób uprawnionych na realizację zadania objętego wnioskiem (jeżeli nie zostały wcześniej dołączone do wniosku),
- potwierdzenie możliwości wykonania danego przedsięwzięcia przez odpowiednie organy np. decyzja pozwolenie na budowę, zawiadomienie o rozpoczęciu robót, warunki przyłączenia do sieci gazowej urządzeń i instalacji gazowych, opinie z przeprowadzonych oględzin kominiarskich, umowa o przyłączenie do sieci ciepłowniczej ZEC itp. - w zależności od rodzaju inwestycji.
- kopii rachunków lub faktur dokumentujących poniesione nakłady,
- dokumentacji fotograficznej wykonanej instalacji,
- kopii dokumentów odbioru, które zostały wystawione przez właściwe organy np. protokół odbioru robót budowlano-montażowych, protokoły z uruchomienia instalacji, prób szczelności itp. w zależności od rodzaju inwestycji.
Dokumenty przedłożone w formie kserokopii należy dostarczyć wraz z oryginałami w celu potwierdzenia przez pracownika Urzędu zgodności kserokopii z oryginałem.








Napisz komentarz
Komentarze