Przygotowana publikacja popularyzuje zapisy uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej zasad i warunków sytuowania reklam. Miastu zależy, aby właściciele budynków na Starym Mieście wiedzieli, jakiego rodzaju reklamy mogą stosować bez szkody dla obiektów zabytkowych i zabytkowego obszaru staromiejskiego. Urzędnicy zachęcają do stosowania tych reguł i liczymy na współpracę przy odnowie historycznej dzielnicy Tczewa. Ulotka została wydana w nakładzie 1000 egzemplarzy. Można ja otrzymać w Urzędzie Miejskim, w Domu Przedsiębiorcy, w Fabryce Sztuk. Można ją też pobrać z miejskiej strony internetowej: www.wrotatczewa.pl
To taki pierwszy etap instruktażowy – mówi Mirosław Pobłocki, prezydent Tczewa.- Z tej racji pokazujemy dobre i złe przykłady, licząc na to, że poszczególni właściciele nieruchomości na Starym Mieście jednak się pochylą nad sprawą. Jeżeli czasem wolą lumpeksy niż inne lokale, to może być różnie.
Może być, bo np. ktoś nie zauważy cienkiego krzyżyka przekreślającego zły sposób zamieszczenia reklamy.








Napisz komentarz
Komentarze