niedziela, 21 grudnia 2025 17:33
Reklama

Energa wynosi się z Tczewa. Co dalej z BOK?

31 stycznia w Tczewie przestanie działać Biuro Obsługi Klienta firmy Energa. Fakt ten niepokoi wielu naszych czytelników, którzy pytają czy zamknięcie BOK będzie wiązało się z koniecznością podróży do Gdańska.
Energa wynosi się z Tczewa. Co dalej z BOK?

– Mam ponad 70 lat i nie wyobrażam sobie, bym miał załatwiać formalności z Energą przez telefon czy Internet – żali się nam pan Stanisław, klient firmy Energa. – Na Internecie się nie znam, a przez telefon łatwo o nieporozumienie. Mogę cos źle usłyszeć, źle zrozumieć. Nie ma to jak wizyta w Biurze Obsługi i rozmowa w cztery oczy. Tyle się słyszy o kłopotach związanych z podpisywaniem umowy na odległość, przez telefon. Najczęściej właśnie ofiarami takich pomyłek są osoby starsze. Z kolei jechać do Gdańska też bym nie chciał, bo to dodatkowy koszt.

Nowe trendy

Z jakiego powodu BOK w Tczewie zostanie zamknięte? Zmiany wprowadzane przez grupę Energa wynikają ze spadającej liczby osób korzystających z tradycyjnych punktów obsługi, co sprawia, że ich funkcjonowanie traci ekonomiczne uzasadnienie. – Wprowadzane od kilku lat rozwiązania pozwalają dziś wygodnie i bez wychodzenia z domu załatwić wszystkie sprawy związane z taryfą, rachunkiem, czy zawarciem nowej umowy – uspokaja Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa.

– Nasze dane wskazują jednoznacznie, że coraz więcej osób wybiera nowoczesne kanały kontaktu z naszą firmą takie jak telefoniczne (tBOK) czy elektroniczne (eBOK) biuro obsługi – dodaje Jacek Staruch, dyrektor Pionu Sprzedaży i Obsługi Rynku Masowego w Energa Obsługa i Sprzedaż. – Chcąc wzmacniać naszą pozycję rynkową, wychodzimy naprzeciw zmieniającym się zachowaniom naszych klientów i wprowadzamy kanały kontaktu doskonale znane konsumentom z sektora bankowego, czy telekomunikacyjnego. – Czy takie wyjaśnienia uspokoją mieszkańców, zwłaszcza tych w podeszłym wieku?

Ma być szybciej i bez kolejek

Energa tłumaczy, że decyzja o zrezygnowaniu z wizyt w tradycyjnych BOKach na rzecz kontaktu przez tBOK i eBOK wiąże się ze skróceniem czasu realizacji poszczególnych spraw czy zapytań. Wszystkie sprawy już od kilku lat można realizować w dowolnym momencie, z dowolnego miejsca, przez telefon czy Internet. Beata Ostrowska dodaje, że firma zwróciła się do lokalnych władz Tczewa z propozycją zamieszczenia na terenie Urzędu Miasta panelu telefonicznego oraz internetowego tzw. infokiosku. Za jego pośrednictwem klient mógłby bezpłatnie połączyć się z firmą poprzez Internet lub telefon.

Czy władze Tczewa wzorem innych miast będą próbowały zatrzymać likwidację BOK? Odpowiedź w Gazecie Tczewskiej, która ukaże się 29 stycznia.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

28.01.2014 19:32
A ci klienci chcieli likwidacji Boku?

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
prawda czasu 28.01.2014 14:55
Polska dzisiaj jest tworem oligarchicznej,czyli niewolnikiem uprzywilejowanej grupy beneficjentow przemian 1989r,ktora za kurtyną fasadowej demokracji sprawuje rządy wyłącznie we własnym interesie !!!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
28.01.2014 10:58
Obniżka kosztów obsługi - to zrozumiałe, bo przecież nie liczą się ludzie, a pieniądze

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
... 28.01.2014 13:53
Potrzebują "kasę" na sponsoring dla kolejnych klubów sportowych. Dystrybucja prądu jest ich dodatkową działalnością. Biedni nie mają pieniędzy żeby ludziom za słupy na posesjach zapłacić.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
kosmopolita 28.01.2014 10:52
Likwidować wszystkie polskie instytucje - docelowo też j.polski przecież po to wstąpiliśmy do UE aby być europejczykami. Przejściowo tworzyć prywatne pośrednictwa dla nienadążających oraz nie posługujących się żadnym urzędowym językiem Unii Europejskiej.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
zachmurzenie małe

Temperatura: 5°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 6 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama