poniedziałek, 22 grudnia 2025 11:02
Reklama

Kolejkę masz „jak w banku”. 2 godz. po wypłatę

Kilka miesięcy temu odział PKO Bank Polski przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 7A został wyremontowany. Na środku oddziału postawiono maszynę do wydawania numerków i... zaczęło się.  Zamiast poprawy obsługi jest frustracja i długi czas oczekiwania.
Kolejkę masz „jak w banku”. 2 godz. po wypłatę

Indywidualni klienci oddziału banku są oburzeni czasem oczekiwania na załatwienie swoich spraw.

- Jestem klientką tego banku od dłuższego czasu - relacjonuje Jadwiga M. - Co miesiąc marnuję swój czas na kolejki do kasy. Wypłata emerytury trwa ok. 5 minut, a ja siedzę i czekam po 1,5-2 godziny.

Klienci skarżą się, że w pierwszej kolejności obsługiwani są przedsiębiorcy, klienci z różnych instytucji, a klient indywidualny jest na szarym końcu.

- Biorę numerek i czekam kilkadziesiąt minut - mówi Krystyna Makowska. - Dzisiaj przede mną były tylko dwie osoby, wydawać by się mogło, że w ciągu 15 min zostanę obsłużona. W pierwszej kolejności jednak obsługiwani byli przedsiębiorcy.

- Oddział 1 w Tczewie posiada system zarządzania przepływem klientów - informuje Monika Floriańczyk z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP.
- Stara się dopasować zarządzanie ruchem do aktualnych potrzeb. Placówka pracuje w systemie dwuzmianowym. Bezpośrednio przy Oddziale znajdują się dwa bankomaty. Ponadto wyznaczeni pracownicy oddziału informują klientów o alternatywnych rozwiązaniach zapewniających skrócenie czasu oczekiwania na obsługę lub kierują do odpowiednich stanowisk. Dodatkowo oddział zatrudnił i obecnie szkoli nowego pracownika na stanowisko kasjera.
 

Więcej na ten temat w papierowym wydaniu Gazety Tczewskiej!


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

klient 21.02.2014 09:53
racja kolejki sa... ale za to bardzo miła obsługa szczególnie hipoteki!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
XYZ 19.02.2014 22:51
Inne banki z otwartymi ramionami czekaja na nowych klientwó, czas na zmiany , PKO BP juz dawno powinno zmiienic swoje nastawienie . Bez zastrzeżeń działaja HIp oteki i obsługa KB , jeli chodzi i o klienta indywidyalnego są inne Banki w Tczewie, zapraszamy do Millennium, BPH SA, - tam nie ma kolejek jestem klientką tych banków polecam , Miła i profesolana obsługa zero kolejek, życzliwi pracownicy a koszty dużo niższe niz w PKO BP. Wystarczy się przejsc na Łazienna albo Plac Hallera

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
klient CA 19.02.2014 21:01
Jedyna rada to zmiana banku, oferta jest szeroka więc jest w czym wybierać. Na PKO nie kończy się bankowość.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.02.2014 18:58
dużo czasu.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
foto 19.02.2014 18:26
Dd reporterka z ukrycia robi?

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
sds 19.02.2014 17:18
Komentarz zablokowany

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.02.2014 16:00
bo każde stanowisko obsługuje na siedząco, kiedyś przy kasach tego nie było i szło szybciej

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.02.2014 18:44
w bankach na zachodzie w kasie staja kasrierki a nie siedza to lekcjewazenie klienta

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.02.2014 11:27
w Rosji maszyniści pociągów też obsługę wykonują stojąc. Można ukształtować kierowców autobusów miejskich w Tczewa aby prowadzili pojazd stojąc będzie szacunek i łagodniejszy przewóz pasażerów.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
bankowiec 19.02.2014 12:43
To jest największy bank, ma najwięcej klientów, najwięcej oddziałów i jest najstarszym bankiem w Polsce. Stąd takie sytuacje i duże grono klientów w starszym wieku...nie wiem skąd takie zdziwienie, a postawienie qumatica do numerków nie przyspieszy obsługi, bo starsza Pani nie wypłaci szybciej w ten sposób emerytury i nie zrobi wpłat za media itp. Zmieńcie sobie bank na wbk, spółdzielczy czy millenium, tam spotka Was to samo. I nie wypisujecie głupich artykułów na temat, w którym od dawna się nic nie zmieniło...jak nie jubilaci to jakiś głupi temat

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.02.2014 14:45
"Klienci skarżą się, że w pierwszej kolejności obsługiwani są przedsiębiorcy"

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
emerytka 19.02.2014 15:18
Jeszcze tego brakuje aby przedsiębiorca swe codzienne operacie przelewów załatwiał w trybie nieprofesjonalnych klientów. Żaden bank nie może stosować proletariackich kryteriów. Szkoda, że ludzie nie wiedzą o solidnej polskiej firmie "SKOK". Odkąd tam założyłem konto nie plączę się biznesmenom i sam korzystam z karty VISA SENIOR.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
19.02.2014 18:56
klientów? Mały bank nie będzie miał pełno okienek czy oddziałów. Przecież to oczywiste i taki bankowiec powinien to wiedzieć. A co do innych wymienionych banków np. w Spółdzielczym nie widzę długich kolejek.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 5°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1023 hPa
Wiatr: 6 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama