niedziela, 21 grudnia 2025 21:25
Reklama

Pasażer oskarża. Przewoźnik przeprasza. Obsługa w „50”

Niegrzeczne zachowanie kierowców, w niektórych autobusach, mało komfortowe warunki jazdy, przeciekające podczas deszczowej pogody okna czy sauna podczas słonecznych dni – takie wrażenia opisują nam niektórzy pasażerowie autobusów linii nr 50. 
Pasażer oskarża. Przewoźnik przeprasza. Obsługa w „50”

Na zły humor kierowcy trafił pan Wojciech.

- W marcu jechałem autobusem linii nr 50 z miejscowości Pszczółki do Tczewa planowo odjeżdżającym o godzinie 16:32 – opowiada pan Wojciech z Tczewa. – Wyjątkowo w tym dniu jechałem środkiem komunikacji miejskiej, zazwyczaj jeżdżę samochodem. Wsiadłem jako ostatni pasażer i poprosiłem o bilet do Tczewa. Kierowca powiedział, że płacę 4,50 zł. Odliczałem pieniądze w portfelu i gdy chciałem zapłacić, kierowca ruszył i powiedział, że on już czekał, więc teraz ja mam czekać. Dodał, że pewnie stoję od pół godziny na przystanku i powinienem mieć przygotowane pieniądze na zakup biletu. Odpowiedziałem, że jadę pierwszy raz na tej trasie od bardzo długiego czasu i nie wiedziałem, ile dokładnie przygotować „drobnych”. Na to kierowca, że on ma od wczoraj prawo jazdy i też jedzie pierwszy raz…


Pasażer zastanawia się czy rzeczywiście jest to tak wielkie przewinienie wobec kierowcy, że pasażer nie ma przygotowanych wcześniej pieniędzy za bilet.

- Zawsze zdecydowanie reagujemy na wszelkie informacje dotyczące uwag co do poziomu obsługi pasażerów przez naszych pracowników – zapewnia Andrzej Ługowski p.o. kierownika oddziału Arriva Sp. z o.o. Oddział w Tczewie. - Podstawowym standardem, jakim się kierujemy, jest dbałość o jak najwyższą jakość obsługi pasażera. Dlatego też wszelkie skargi wnikliwie rozpatrujemy, zaś w stosunku do pracowników, którzy naruszają przyjęte przez nas standardy obsługi pasażerów wyciągane są konsekwencje dyscyplinarne. W taki sam sposób rozpatrzyliśmy przedstawioną przez sytuację. Ponadto do pasażera, którego dotyczyła sprawa, została wysłana odpowiedź wraz z przeprosinami za zachowanie kierowcy.(...)

Więcej na ten temat w papierowym wydaniu Gazety Tczewskiej.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

passanger 30.05.2014 21:34
Skarżyć aż się nauczą kultury!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
PASAZERKA 29.05.2014 21:08
Panie Lugowski prosze nie bronic kierowcow ,gdyz ich zachowanie ma wiele do zyczenia, to sa pracowniki jeszcze z rozdania dawnej Veolii badz jeszcze z poprzedniej nazwy Firmy. Ci kierowcy w swoim toku myslenia uwazaja ,ze im wolno byc wulgarnym i chamskim wobec klienta .

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 5°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1022 hPa
Wiatr: 6 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama