piątek, 19 grudnia 2025 17:14
Reklama

Totalny chaos w sprawie wyboru członków MRDPP! Uchylą przyjętą uchwałę?

Niespodziewanie na najbliższy poniedziałek zaplanowano posiedzenie XXXI sesji Rady Miasta, podczas której głosowana może być zaledwie jedna uchwała. Dotyczy uchylenia uchwały w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Starogardzie Gdańskim.
Totalny chaos w sprawie wyboru członków MRDPP! Uchylą przyjętą uchwałę?

Powołanie Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego to obowiązek Rady Miasta zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. W czerwcu br. po burzliwej debacie RM postanowiła o sposobie powoływania członków oraz trybie działania MRDPP. Wcześniej odrzucono propozycję analogicznej uchwały zgłoszonej przez stronę prezydenta miasta. Konflikt dotyczył tego kto i w jaki sposób będzie wybierał przyszłych członków MRDPP. Strony zarzucały sobie działania stricte polityczne.

Czerwcowa uchwała została zaskarżona przez stowarzyszenie "Nasz Starogard" do wojewody, a ten mając wątpliwości skierował sprawę do sądu.  

Na najbliższym posiedzeniu radni mogą zadecydować o uchyleniu czerwcowej uchwały, ale nie muszą. W drugim przypadku głosowane będą kolejne uchwały upoważniające przewodniczącego Sławomira Ruśniaka do reprezentowania Rady Miasta Starogard Gd. w postępowaniu sądowo – administracyjnym.

W przypadku przyjęcia zaplanowanej uchwały rozpoczęta procedura konkursowa w sprawie wyłonienia członków MRDPP zostanie zawieszona.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

12.11.2012 15:47
Uchwała działa a Rada Pożytku będzie niebawem, więc sianie fermentu mija się już z celem.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 12:21
Wreście ktoś obnazył głupote. Panowie Radni WSTYD i jeszcze wplataliście w to organizacje. Dziwie się Bractwu Kurkowemu że uczestniczy w tej farsie. Ale to kazdego sprawa. Pozdrawiam panie Leszku chyba pan sam juz wie co tu sie wyprawia.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 14:09
To że jesteś jaki jesteś to nie nasza wina... natura w poszukiwaniu w procesie ewolucji, też nie jest doskonała

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
bąj ubaju 22.10.2012 08:52
tylko starogard ma jeszcze tylu wyznawców PO, z neumannem nic nie zrobili i nie zrobią

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Prawda 22.10.2012 08:37
Prawda jest taka ! Jak ktoś chce cos dobrego zrobic dla Starogardu a jak nie jest pod dyktandem lokalnej PO to trzeba zaraz zniszczyć i opluwać karzdego kto inaczej mysli. To jest chore co wyprawiają Radni z PO. Zamiast zrobic cos dobrego i cieszyc sie z tego że wreszcie ktos ma dobry pomysł - no tak ale nie jest z PO. I jeszcze jedno Wojewoda oddajac sprawe do sadu przyznał racje Stowarzyszeniu Nasz Starogard i czy wy ludzie nie mozecie sie z tym pogodzic.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Roman 22.10.2012 08:09
PO następnych wyborów już nie wygra

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 01:17
Mówię wam ta polityka jest okropna! Czy temu Kalinowskiemu to przyniesie szczęście? Szkoda tylko tych ludzi o złotych sercach w prawdziwych stowarzyszeniach."Nasz Starogard" dobrowolnie się nie rozwiąże bo pan S ma na prezydenta startować. Szkoda tylko tych ludzi...

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
O co tu biega 21.10.2012 22:52
No Tak ale do tego trzeba mieć jaja i przyznac sie do błędu. Ale tutaj chyba chodzi o ambicje niektorych Radnych, że to Stowarzyszenie Nasz Starogard miało racje a nie oni. Tylko po co Radni sie wtracają w sprawy organizacji czy one same nie mogą sie spotkać i pogadac tylko niszczyc to polityką. A mnie ciekawi jeszcze jak sie czuja teraz te organizacje co poparły projekt PO.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 01:22
Organizacje, które poparły projekt, czują się dobrze, a nawet super! Pełna reprezentatywność w przyszłej radzie to cel, o który warto walczyć!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 12:14
Reprezentatywnosc chyba nie wiesz o czym gadasz. To kto niby ma to zapewnic Brzycki i Warchoł ludzie Platformy. Zobacz co piszesz. Szkoda gadać. Ile w was jest kłamstwa i obłudy. Zygać sie chce

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 12:17
Maniek mów za siebie i twoich kumpli z PO. Rozmawialam z jednym co podpisal i mówił co innego że go niezle wmanewrowaliście a teraz nie może ludziom spojrzec w oczy.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
21.10.2012 21:47
A ja wam powiem tak. rzadko wchodzę na podobne fora, czy portale dotyczące naszego miasta, ale jak już wchodzę to czytam wszystko uważnie i dokładnie. Z tego co się tutaj dowiaduje można wyciągnąć takie wnioski. - jutro jest sesja i bedą uchylać cos co zrobiono zle - wojewoda wytnął błędy, które zagrażają praworządności w mieście - sprawa ociera się o sąd, więc to już nie przelewki więc o czym jest ta cała debata teraz? Jeśli radni dali d.... , a wszystko wskazuje ze dali, to niech się do tego przyznają i uchwalą poprawioną uchwałę. Proste? Proste.... Jeśli chcieli przy okazji załatwić coś dla siebie, no to takie są mankamenty demokracji. Niestety. A, że rzucają się na wszystko jak pies na kość, to już inna sprawa. Niech zachowają się jak mężczyźni i przyznają na sesji, żę popełnili błąd i sprawa zakończona!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 01:24
I kogo chcemy nabrać. Musisz się bardziej wysilić z drugiej strony siedzą inteligentni ludzie

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Prawda 21.10.2012 21:12
Prawda Boli i widać że nadworni klikacze Platformy się włączyli. Zbychu, Rychu i te inne

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Noel 22.10.2012 07:26
Tak prawda boli ale was nieudolnych pseudo ngosów którzy podszywając się pod skórę owieczki są czerwonym wilkiem rządnym stołków. Ale organizacje w Starogardzie już wiedzą kto polityką wojuje ten od polityki ginie. Jak pierwszy raz przyszły do mnie osoby wysłane przez pana K. myślałam, że to może coś na rzeczy ale przy drugiej wizycie z pretensjami i dziwnym podtekstem zrozumiałam, że jest coś nie tak. TAK jak rozmawiamy w gronie ngo w Starogardzie to chcemy rady pożytku ale normalnej bez misji politycznej jaką próbowaliście zaserwować. Obecne rozwiązanie jest chyba najlepszym kompromisem i wiele organizacji składa swój akces do MRDPP.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
21.10.2012 18:18
ej ludzie wojewoda wytyka błędy Rady - ewidentne, a wy ich jeszcze bronicie. CHyba sami radni piszą te komentarze

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Do gościa 21.10.2012 21:14
ma Pan racje 100 % widać ze koledzy na minusach przeciw Demokracji. Ale jak nie ma sie nic do powiedzenia to pozostało klikanie. Pozdrowionko

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
foto 21.10.2012 18:03
Czytając wszelakie wypowiedzi, których celem jest obrona twórców uchwały, powiedzmy wprost, beznadziejnej i ukazującej niekompetencję jej twórców (lub twórcy), widać jak głęboko wdarła się degrengolada w nasze życie publiczne. Czekać tylko jak w obronie naszych rajców podnisą się głosy, aby odwołać Wojewodę:-) Ludzie zejdźcie na ziemię! Jak coś jest złe i niekompetentne, to trzeba to zmienić, bez względu na czyjeś osobiste ambicje...

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
starogardzianin 21.10.2012 17:42
Nie sympatyzuje ani z PO, ani z panem Kalinowskim(autor komentarza), natomiast staram się trzeźwo patrzeć na świat. Dobór tytułu artykułu( chyba początkowo miał inną nazwę), oraz w niektórych wypowiedziach widać, że próbuje się was(radnych) ośmieszyć i zdyskredytować. Wyobrażam sobie jak trudno jest radzie miasta, wznieść się ponad to wszystko. Panu, panie przewodniczący też radzę - nie daj się pan w to wkręcić! Szkoda, że prasa nie ogranicza się do opisywania rzeczywistości, czy publicystyki, ponieważ raz uruchomiona lawina(ten artykuł) stacza się w dół z coraz większym impetem. Co do próby ośmieszenia rady, jeżeli czynią to ludzie, którzy sami chcieli powybierać się do MRDPP, to bardzo słusznie zdecydowaliście o powołaniu kapituły! Projekt ten poparty został przez wiele stowarzyszeń. Z tego co prasa pisała w tej kapitule oprócz PO jest też PiS - czyli reprezentacja opozycji politycznej, czyli demokracja. Uważam, panie przewodniczący, że ngo w zdecydowanej większości nie zajmuje się polityką, a ci którzy wkradli się do niego w "owczych skórach" tych należy w sposób demokratyczny przywołać do porządku, bo kto w swej zachłanności chce wszystko może nie otrzymać nic. Nie dajcie się jako rada, to wy zostaliście wybrani przez mieszkańców Starogardu, kto chce to zmienić(czy pan K, czy też prasa), ten podnosi rękę na demokrację... a to nie jest już tylko niewinna rozgrywka polityczna.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Do starogardzianina 21.10.2012 18:12
Jednak Fakty przemawiaja odwrotnie jak piszesz. Oserwowałam to od początku i wiem ile pracy wniesli w ta sprawe czlonkowie Stowarzyszenia Nasz Starogard i jak to lokalna polityka zniszczyła. Był nawet pan z gdańska jako mediator i zalamany wyjechał. Wiec pisz sobie co chcesz, ci co to obserwowali wiedzą jaka jest prawda. Przykre to jest to że jak ktos chce coś zrobic zaraz łapy pcha lokana polityka. Dlaczego, z czego to wynika najlepiej niech odpowiedzą Radni z PO. Oj jej

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 00:42
"Był nawet pan z gdańska jako mediator i zalamany wyjechał. Wiec pisz sobie co chcesz, ci co to obserwowali wiedzą jaka jest prawda" Mediator był przywieziony w "walizce" i "żenująco zgodny" z Kalinowskim - to wstyd, że nawet ludzi z Gdańska użyliście - wstyd. Chcecie sprawdzić, to do pana D.O. - on wiele rzeczy już nagrał, pewnie i na ten temat ma nagrania.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
21.10.2012 22:08
człowieku jaka demokracja. Ofiarę Kiliana wrzucili do Kapituły, żeby nie było podejrzeń, ze wszystko dla siebie. O czym ty piszesz. Radę ośmiesza tylko jedno. Zle stworzona uchwała, które wojewoda odsyła do sądu. Wstyd, bo wojewoda tez z PO hahah :)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.10.2012 20:34
Czytam i czytam i wniosek nasuwa się jeden. Stachowicz i Nasz Starogard chcieli powołania jakiejś Rady wg swojego pomysłu, a rada miasta się na to nie zgodziła i zrobiła tą radę po swojemu tak? I w czym problem? Co ta rada ma robić że taka wojna się tu o nią toczy? Co za różnica kto tam będzie w tej radzie?

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
xxx 20.10.2012 21:23
Rada będzie TYLKO organem doradczym i opiniotwórczym...nic poza tym

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.10.2012 22:39
Radni Miasta Starogard Gdański boją się, że Miejskia Rada Działalności Pożytku Publicznego (która nie otrzymuje wynagrodzenia za swoje działanie a w jej składzie zasiadają członkowie stowarzyszeń) będzie publicznie mogła opiniować ich pracę. Jak wiemy starogardzkie PO ma dużo za uszami. Dlatego PO stworzyło uchwałę, która umożliwia wybranie swoich kolegów do oceniania swojej pracy. Zapisy w uchwale wyeliminowały również kilka stowarzyszeń w opiniowaniu pracy Radnych Miasta.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
20.10.2012 22:40
Radni Miasta Starogard Gdański boją się, że Miejskia Rada Działalności Pożytku Publicznego (która nie otrzymuje wynagrodzenia za swoje działanie a w jej składzie zasiadają członkowie stowarzyszeń) będzie publicznie mogła opiniować ich pracę. Jak wiemy starogardzkie PO ma dużo za uszami. Dlatego PO stworzyło uchwałę, która umożliwia wybranie swoich kolegów do oceniania swojej pracy. Zapisy w uchwale wyeliminowały również kilka stowarzyszeń w opiniowaniu pracy Radnych Miasta.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 00:31
...a to już wiemy co być może chciałaby robić MRDPP publicznie opiniować działania Rady Miasta. Brawo panowie K i O - wyszło szydło z worka,

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
22.10.2012 01:00
...co ta rada ma robić? Prawdę mówisz ta rada nic zrobić nie będzie mogła(żadna uchwała, nie będzie prawem miejscowym) - to będzie tylko ciało doradczo-opiniujące! A, że wzięło się za to wszystko stow. Nasz Starogard, (przez wielu uważane za tubę Stachowicza), stowarzyszenie to nie prowadzi działalności wolontariatu(teraz właśnie dobrze widzimy, że głównie polityczną), więc skoro w ten sam profil ułożyli by MRDPP, istnieje niebezpieczeństwo, że interesy(również finansowanie) prawdziwych merytoryczne stowarzyszeń wolentariatu, w dużej mierze uzależnione byłoby od "właściwej" i lojalnej postawy wobec ludzi Stachowicza. Na taka jawną nierówność nie chcą się zgodzić organizacje nie związane ze Stachowiczem - ot cały problem

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Kociewiak 20.10.2012 20:09
Panie Rusniak ma pan racje niżej juz to Miasto nie może upaść. Pisze pan o zafałszowanym swietle to niech pan napisze prawde o waszym projekcie i udziale w nim pana Rafała N. Brawo Wojewoda. Pisze pan uchwała prawnie obowiazujaca pewnie tak ale o tym czy podjeta zgodnie z prawem okresli sąd i wtedy bedziemy wiedzieli kto ma racje czy Stowarzyszenie Nasz Starogard czy czcigodna Nasza Rada Miasta a raczej PO. Miłego wieczoru panie Sławku.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
S.Ruśniak 20.10.2012 21:22
Po pierwsze , ja mam przynajmniej odwagę podać swoje nazwisko i nie być anonimowym Kociewiakiem . Po drugie , nigdzie nie napisałem , że " niżej to miasto upaść nie może " To już jest nadinterpretacja mojej wypowiedzi . Natomiast uchwały RM nie są tajemnicą i można je sprawdzić . I nie sądzę , baśmy mieli się czego wstydzić , jeśli chodzi akurat o tą uchwałę . Jest ona dobra i wprowadza wyjątkowo demokrattyczny sposób powoływania tej Rady . Powoduje ona minimalny udział wszelkiej władzy , natomiast daje pełne pole działanai organizacjom pozarządowym . Proponuję przeczytać zapisy tej uchwały . Życzę miłego wieczoru

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
S.Ruśniak 20.10.2012 19:49
Szanowny panie Karolu . Kiedy zapoznałem się z pańskim artykułem , to nie bardzo wiedziałem jak mam podejść do tego , jakże alarmistycznego i głoszącego trwogę tytułu . "Totalny chaos ..." Proponowałbym zapoznać się z tymi określeniami w leksykonie lub słowniku np poprawnej polszczyzny lub języka polskiego . Głosząc taką nowinę ( patrz tytuł ) , przedstawia pan całą sytuację w bardzo zafałszowanym świetle . Po pierwsze , nie ma żadnego chaosu , jeśli chodzi o wspomnianą uchwałę . Gdyby się pan zapoznał z treścią skargi , która była i jest do wglądu w biurze RM , to wiedziałby pan kogo skarży Wojewoda . Po drugie wiedziałby pan , że jest to uchwała prawnie obowiązująca , uchwała która przeszła wszystkie stopnie legislacji . Na dzień dzisiejszy jest to obowiązujące prawo i tyle w tym temacie . Natomiast decyzje podjęte przez Radę , obojętnie jakie one będą , ani nie spowodują końca świata , ani upadku naszego pięknego miasta . I na koniec , zanim będę życzył panu miłego wieczoru , proponuję mniej alarmistycznych i budzących grozę tytułów do wydarzeń , które takie nie są . Życzę miłego wieczoru i wszystkiego dobrego .

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
bezchmurnie

Temperatura: 6°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1018 hPa
Wiatr: 11 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama