poniedziałek, 22 grudnia 2025 12:08
Reklama

Śmierć na miejscu. Tragiczny wypadek w Zdunach ZDJĘCIA

Na miejscu śmierć poniósł 74-letni kierowca suzuki. Poicja bada przyczyny wypadku.
Śmierć na miejscu. Tragiczny wypadek w Zdunach ZDJĘCIA

- Na drodze 22 na wysokości skrzyżowania na Zduny doszło do wypadku drogowego, w którym uczestniczyły dwa samochody osobowe - mówi asp. Marcin Kunka.

W wyniku wypadku śmierć poniósł 74-letni mężczyzna. Zginął na miejscu. Kierowca bmw nie odniósł poważniejszych obrażeń. Ze wstępnych ustaleń pracujących na miejscu funkcjonariuszy wynika, że 74-letni kierowca osobowego suzuki wyjeżdżając z drogi podporządkowanej zderzył się z jadącym od strony Starogardu Gdańskiego bmw. Obrażenia jakich doznał mężczyzna okazały się śmiertelne.

- Po przybyciu na miejsce zdarzenia zastano dwa samochody osobowe po zderzeniu stojące w obrębie skrzyżowania - relacjonuje Karina Stankowska, rzecznik starogardzkij Straży Pożarnej. - Osoby podróżujące BMW o własnych siłach opuściły pojazd. Kierujący Suzuki pozostawał w pojeździe (nieprzytomny brak oddechu i oznak krążenia). Ruch pojazdów zablokowany w jednym kierunku.

Ratownicy zabezpieczyli teren działań i wykonali dostęp do osoby poszkodowanej, po czym  ewakuowali osobę poszkodowaną z pojazdu. Następnie udzielono kwalifikowanej pierwszej pomocy osobie poszkodowanej i przekazano ją przybyłemu na miejsce Zespołowi Ratownictwa Medycznego. Stwierdzono zgon mężczyzny. Na miejsce zdarzenia przybył Prokurator oraz Lekarz Sądowy. Po zakończonych czynnościach dochodzeniowych oba pojazdy załadowano na lawetę Pomocy Drogowej, jezdnię uprzątnięto z pozostałości powypadkowych.

 

ZDJĘCIA


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

16.05.2014 16:38
[quote] 71lat czyli nie taki stary, za kilka lat powiemy że dopiero co przeszedł na emeryturę . [/quote] 74 lata

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
misio 16.05.2014 09:43
71lat czyli nie taki stary, za kilka lat powiemy że dopiero co przeszedł na emeryturę .

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
master84 15.05.2014 13:44
Gdyby starszy Pan miał doświadczenie o jakim tu piszecie to wiedzałby że nie wyjeżdża się pod jadące auto z drogi podporządkowanej.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 17:24
[quote] to tak jak oskarżac dziecko za swoje obrazenia ktore wtarneło na jezdnie w terenie zabudowanym i zostało potrącone przez samochód jadacy np 80/h [/quote] A co ma dziecko do złamania przepisu przez starszego pana o nieustapieniu pierwszeństwa przejazdu

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
ups 14.05.2014 15:48
to tak jak oskarżac dziecko za swoje obrazenia ktore wtarneło na jezdnie w terenie zabudowanym i zostało potrącone przez samochód jadacy np 80/h

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 14:18
trzeba sie skrzyknac i zaczac działac!!!! tak nie moze byc

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 14:18
tragedia, ludzie zacznijcie walczyc o swoje bezpieczenstwo

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
obserwator 14.05.2014 11:59
[quote] Nir wiecie a piszecie straszne głupoty Starszy Pan nie jest niczemu winien tylko kierowca bmw który nie patrzał na znaki wyprzedzał wszystkie pojazdy które jechały nawet z przeciwnej strony kierowcy zjeżdżali bo bmw jechało z bardzo dużą prędkością Starszy Pan miał małe autko ale normalnie jechał wiec nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia jak było. Mam nadzieje ze kierowca bmw dostanie za swoje i nigdy więcej nie wsiądzie za Koło. Piszecie ze niedzielny kierowca nie znacie nie oceniajcie bo jak dla mnie Starszy Pan miał bardzo długo prawko i doświadczenie. [/quote] Zgadzam się! BMW jechało zdecydowanie za szybko! Gdyby jechał przepisowo nikt by nie zginął!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
16.05.2014 16:39
A skąd ta wiedza że bmw jechało za szybko?Jasnowidz?

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
kierowca 14.05.2014 09:21
Ktos kto martwi sie tylko o swoje rozbite BMW, bo bylo nowe, to swiadczy o tym czlowieku !! Starszy Pan nie byl niczemu winien !!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
master84 14.05.2014 11:37
nie wogole jego auto samo wyjechało pod BMW!!!!!w leb sie walniij

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 21:08
Możliwość komentowania nie daje upoważnienia do obrażania. Jeżeli masz ochotę to się sam/sama walnij w łeb! Ludzie wyrażają swoje zdanie. Mają do tego pełne prawo.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
master84 15.05.2014 13:41
starszy facet wymusił pierwszeństwo więc skończyło się tragedia dla niego, BMW jechało po drodze z pierwszeństwem, byłoby rondo byłoby po kłopocie. Wyrażanie swojego zdania nie upoważnia do nie myślenia, ktoś komuś wyjechał więc trzeba trzeźwo spojrzeć na sprawę a nie bluzgać na chłopa w BMW bo jest młody i ma takie auto. W chwili wypadku był na swoim pasie i nikogo nie wyprzedzał!!!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Gościu 14.05.2014 09:07
Neumann ma BMW

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 08:32
[quote] Nir wiecie a piszecie straszne głupoty Starszy Pan nie jest niczemu winien tylko kierowca bmw który nie patrzał na znaki wyprzedzał wszystkie pojazdy które jechały nawet z przeciwnej strony kierowcy zjeżdżali bo bmw jechało z bardzo dużą prędkością Starszy Pan miał małe autko ale normalnie jechał wiec nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia jak było. Mam nadzieje ze kierowca bmw dostanie za swoje i nigdy więcej nie wsiądzie za Koło. Piszecie ze niedzielny kierowca nie znacie nie oceniajcie bo jak dla mnie Starszy Pan miał bardzo długo prawko i doświadczenie. [/quote] A kierowca bmw miał przejechane tyle tysiecy km bez wypadku co ten starszy pan przez te 50 lat i myślę ,że nie panu jest oceniać kto jest winny

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
TURBO 14.05.2014 08:25
50 lat doświadczenia ? stare i dobre tylko wino i skrzypce. nie dowidzi nie dosłyszy a za kierownice się pcha. ale niech wam będzie BMW to samo zło. 100km/h nigdy nie mniej. tylko wariaci mają BMW. tak. wiejskie filozoficzno fantastyczne podejście do sprawy. najlepiej zamurować się w piwnicy przed kolejnym zlotem BMW. pozdrawiam

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 10:14
[quote] stare i dobre tylko wino i skrzypce. nie dowidzi nie dosłyszy a za kierownice się pcha.[/quote] Nie martw się, kiedy będziesz w jego wieku (jesli dozyjesz), powszechne i legalne będą już specjalne proszki. Dadzą ci zastrzyk i kłopot z głowy. Po co masz się męczyć

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 14:19
masakra

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
14.05.2014 11:14
A jakie znaczenie ma tu BMW?! Równie dobrze mogło to być Audi, Opel itd. Chodzi o sam fakt jazdy nieprzepisowo. Istnieje takie pojęcie jak ograniczenie prędkości i jest nawet przedstawione znakami!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
narikoa 13.05.2014 23:02
Nir wiecie a piszecie straszne głupoty Starszy Pan nie jest niczemu winien tylko kierowca bmw który nie patrzał na znaki wyprzedzał wszystkie pojazdy które jechały nawet z przeciwnej strony kierowcy zjeżdżali bo bmw jechało z bardzo dużą prędkością Starszy Pan miał małe autko ale normalnie jechał wiec nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia jak było. Mam nadzieje ze kierowca bmw dostanie za swoje i nigdy więcej nie wsiądzie za Koło. Piszecie ze niedzielny kierowca nie znacie nie oceniajcie bo jak dla mnie Starszy Pan miał bardzo długo prawko i doświadczenie.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
maria 13.05.2014 21:52
[quote] Może to przypadek, ale te wypadki zaczęły się, gdy ustawiono tam ograniczenie do 70-tki. NIE BYŁO ZNAKU ,A ZGINĘŁO KILKA OSÓB /JAK SIĘGAM PAMIĘCIĄ 15 -LENIA DZIEWCZYNA ,,STARSZY PAN / I MNÓSTWO WYPADKÓW -KOLIZJI. BO TAM NIKT NIE JEDZIE ZGODNIE Z PRZEPISAMI . PRZEJŚCIE Z JEDNEJ STRONY NA DRUGA TO JEST HORROR ,A SZCZEGÓLNIE NA DZIECI

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
13.05.2014 21:50
[quote] Gówniarz? Zastanów się co mówisz, potem pisz cokolwiek. Starszy pan wymusił pierwszeństwo, nie sądzę, żeby kierowca BMW chciał go specjalnie zabić, po prostu okoliczności wypadku, tj. starszy wiek mężczyzny, moc jego pojazdu, która nie pozwoliła na opuszczenie skrzyżowania sprawnie itp sprawił, że skończyło się to tak a nie inaczej Żeby było jasne, nie mówię, że dobrze, że ktokolwiek zginął, szkoda człowieka, ale wypadek był z jego winy i wyżywanie się kierowcy, który w niego uderzył, przeżył i nie miał większych obrażeń, co więcej to nie on popełnił błąd, uważam za niestosowne. [/quote] Popieram obwinianie kierowcy jest bardzo niestosowne

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Reklama
Reklama
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 5°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1023 hPa
Wiatr: 11 km/h

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Reklama